بارش برف راه ۲۷۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

ارومیه (پانا)- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف راه ۲۷۰ روستای آذربایجان غربی مسدود است.

کد مطلب: ۸۸۹۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف راه ۲۷۰ روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

ارسلان شکری با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در برخی از مناطق استان تداوم دارد افزود: از دوشنبه شب راه ۲۷۰ روستای استان به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده و به دلیل کولاک بازگشایی این راه ها به کندی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین راه های روستایی مسدود شده از برف در چالدران، ارومیه و پیرانشهر قرار دارد اضافه کرد: تمام اکیپ های راهداری در محورهای روستایی و شهری مشغول بازگشایی جاده ها هستند.

شکری با بیان اینکه تمامی محورهای و جاده های ارتباطی شهری استان با وجود برف و کولاک باز هستند گفت: هم اکنون تردد در تمام جاده های شهری تداوم دارد اما تردد بدون زنجیر چرخ و موارد ایمنی موجب بروز مشکلاتی می شود که از مسافران و افرادی که از جاده های استان تردد می کنند درخواست رعایت این موارد را داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص انسداد محور ارتباطی تکاب - ایرانخواه اظهارداشت: از دوشنبه شب در محور تکاب - ایرانخواه هیچگونه ترددی وجود ندارد و هم اکنون نیز راهداران مشغول بازگشایی مسیر هستند.

وی با هشدار به لغزندگی محورهای ارتباطی و وقوع کولاک شدید در جاده ها تاکید کرد: مردم امروز حداقل از تردد در محورهای ارتباطی استان و نیز سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

بارش برف سنگین از روز دوشنبه در آذربایجان غربی آغاز و امروز نیز بر اساس اعلام هواشناسی استان تداوم خواهد داشت.

بارش برف، برودت هوا و کولاک امروز سه شنبه موجب تعطیلی مدارس ۱۱ شهر استان شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار