اجرای طرح گردشگری دانش‌آموزان پیشتاز در زنجان

زنجان (پانا) - طرح گردشگری دانش‌آموزان پیشتاز، با همکاری سازمان دانش‌آموزی استان زنجان و سازمان تأمین اجتماعی استان اجراشد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح گردشگری دانش‌آموزان پیشتاز در زنجان

با عنایت به تفاهم‌نامه بین سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان تأمین اجتماعی در خصوص طرح گردشگری دانش‌آموزان با عنوان شناخت رسالت و کارکردهای تأمین اجتماعی بین دانش‌آموزان و اولیائ آنها، این طرح در استان زنجان اجرا شد.

هدف از اجرای این طرح آشنا ساختن دانش‌آموزان با طرح‌های بیمه برای تحقق امنیت اقتصادی و به حداقل رساندن دغدغه‌های معیشتی جوامع در مراحل مختلف زندگی است. این نظام با ارائه‌ی طرح‌های بیمه‌های اجتماعی، درمانی و حمایت اجتماعی می‌کوشد حداقلهای مورد نیاز را برای همه‌ی افراد جامعه ممکن سازد.

دانش‌آموزان مناطق 14گانه استان به صورت گروههای 40 نفری در مناطق دارای سازمان تأمین اجتماعی، از این سازمان بازدید خواهند کرد و از نزدیک با برنامه‌ها و عملکردهای آن آشنا خواهند شد.

دانش‌آموزلان نواحی یک ودو استان زنجان به صورت گروه‌های 40 نفره در تاریخ97/11/7 در گروه دختران و 97/11/8 در گروه پسران از شعبات یک و دو سازمان تامین اجتماعی دیدن کردند.

در این برنامه دانش‌آموزان ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی با برنامه‌ها و طرحهای مختلف بیمه آشنا شدند. توضیحات کامل از عملکرد و نوع خدمات توسط کارشناسان مربوطه ایراد شد، و در ادامه با حضور دانش‌آموزان در سالن اجتماعات هر شعبه عملکرد و خدمات کلی تأمین اجتماعی را تشریح نموده و به سوالات دانش‌آموزان پاسخ دادند.

در ضمن فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی، همراز رئیس سازمان تأمین اجتماعی شعبه (1)، حدادیان معاون سازمان تأمین اجتماعی شعبه(1)،محمودی رئیس سازمان تأمین اجتماعی شعبه(2) و محمدی معاون تشکیلات دانش‌آموزی استان زنجان در این بازدیدها دانش‌آموزان را همراهی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار