دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب توسط چهل مدیر دولتی در چهل مدرسه چناران بیان خواهد شد

چناران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران گفت: دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب توسط چهل مدیر دولتی در چهل مدرسه چناران بیان خواهد شد

کد مطلب: ۸۸۹۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب توسط چهل مدیر دولتی در چهل مدرسه چناران بیان خواهد شد

در آستانه دهه فجر اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر آموزش و پرورش چناران برگزار شد در این جلسه به تصویب رسید که دستاوردهای چهل ساله ی انقلاب توسط چهل مدیر دولتی در چهل مدرسه ی شهرستان چناران بیان شود

علیرضا کلیدری" مدیر آموزش و پرورش چناران گفت: زمانی که صحبت از کار برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب می شود همه ی گروه ها و صف بندی ها رنگ می بازد.

وی افزود: در این دهه هر کدام از نیرو های صف و ستاد در آموزش و پرورش باید بدانند که هر چه انجام دهند، برای خودشان انجام داده اند، برای انقلاب، نظام و کشور خودشان.

کلیدری تصریح کرد: در این راه کسی بر دیگیری منتی ندارد و نظارت و بازرسی معنایی ندارد باید متوجه این باشیم که پولی اگر به جا و بیشتر خرج شد و کاری اگر بیشتر انجام شود، در راه خدا و به نفع خود ما است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران نیز از طرح چهل مدرسه، چهل دستاورد خبر داد.
علی اصغر نصیری اظهار داشت: روز 13 بهمن همزمان با مدارس سراسر کشور در مدارس چناران زنگ انقلاب نواخته خواهد شد.
وی اضافه کرد: مدیر چهل نهاد دولتی در چهل مدرسه ی چناران حضور پیدا خواهند کرد و پس از نواختن زنگ انقلاب از دستاورد های چهل ساله ی انقلاب در حوزه ی خودشان خواهند گفت.

گفتنی است هماهنگی جهت حضور باشکوه دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم گلبانگ انقلاب و راهپیمایی روز 22 بهمن، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه و... بخشی از برنامه های این اداره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار