رقابت 95 گروه دانش آموزی در چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی

تهران (پانا) - 95 گروه هنری دانش آموزی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی رقابت می کنند.

کد مطلب: ۸۸۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 95 گروه دانش آموزی در چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی با همکاری دانش آموزان 40مدرسه دخترانه و پسرانه و در قالب 40 گروه سرود و 55 گروه نمایش، از تاریخ 8 تا 17 بهمن برگزار می شود.

به گفته رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیر فرهنگی هنری منطقه 18، معرفی ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به زبان هنر، شناسایی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان، فراهم کردن زمینه ایجاد رقابت سالم و فضای شاد و پرنشاط و غنی سازی اوقات فراغت آنان از جمله اهداف این جشنواره است .

محمد صادق دهنادی در باره قالب ها و موضوعات بخش سرود جشنواره گفت: سرود های آوای مدرسه، آزاد، کتب درسی، حماسی و انقلابی محورهای بخش سرود جشنواره و هم چنین نمایش صحنه ای، نمایش عروسکی، نقالی، نمایشنامه خوانی، قصه گویی و لالایی خوانی نیز بخش های نمایشی جشنواره است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 افزود: داوری بخش سرود جشنواره را محمد سالاروند و محمدرضا آزاده فر و داوری بخش نمایش را کامبیز جهانگیری و محمد حسین یکتا بر عهده دارند.

چهارمین جشنواره تئاتر و سرودهای انقلابی به همت فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 18، از 8 تا 17 بهمن هر روز از ساعت 8 تا 12 ا با حضور گروه های هنری دانش آموزی از مدارس منتخب در سالن امفی تئاتر خاتم(ص) برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66207068 تماس بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار