رئیس هیات مدیره استقلال دلیل ابراز علاقه به پرسپولیس را اعلام کرد

تهران (پانا) - رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال شایعه پرسپولیسی بودنش را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس هیات مدیره استقلال دلیل ابراز علاقه به پرسپولیس را اعلام کرد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند رئیس جدید هیات مدیره استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: از آقای وزیر باید بابت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و اعتمادی که به من داشتند، تشکر می کنم. جمع خوبی در استقلال جمع شدند و ما هم قسم شدیم تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و تیمی در حد و نام استقلال و در شان هواداران در کنار خانواده بزرگ استقلال داشته باشیم.

سعادتمند در ادامه صحبت های خود بیان کرد: بعد از اینکه تیم پرسپولیس به فینال و نیمه نهایی رسید، من در نظرات شخصی خود اعلام کردم که با وجود 50 سال استقلالی بودن، از صعود این تیم به عنوان نماینده ایران خوشحالم و در همان مطلب نیز اعلام کردم که 50 سال است که استقلالی هستم. ما خانوادگی استقلالی هستیم و پدر من نیز رئیس هیات فوتبال نوشهر بوده و همه ما را به استقلالی بودن می شناسند.
وی ادامه داد: من مدیر فدراسیون های مختلف و باشگاه های زیادی بودم. امروز از حضور در استقلال بسیار خوشحال هستم. اگر از استقلالی های قدیمی که بپرسید، تیم استقلال که به نوشهر می آمد، بازیکنان استقلال به منزل ما می آمدند. منصورخان پورحیدری نیز به منزل ما می آمدند.
رئیس هیات مدیره استقلال در ادامه توضیحات خوب افزود: در گذشته نیز شایع شده بود که من می خواهم مدیرعامل پرسپولیس شوم که من این موضوع را تکذیب کردم. من یک استقلالی کامل هستم و از این بابت خوشحال هستم. زمان عامل بسیار خوبی است و مطمئن باشید همه چیز را ثابت می کند. هواداران استقلال حق دارند که نگران باشند اما مطمئن باشید با گذشت زمان خیال آنها آسوده می شود.

سعادتمند در ادامه درباره برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه، گفت: آقای فتحی به عنوان مدیرعامل محترم باشگاه در جریان مشکلات هستند و همه چیز را به هیات مدیره خواهند گفت. خانواده استقلال بسیار بزرگ است و استقلال روزهای خوبی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار