گردهمایی شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس شادگان

شادگان - ( پانا ) - گردهمایی شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس شادگان در محل کانون امام خمینی (ره) برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس شادگان

گردهمایی شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس شادگان با حضور حجت اسلام و المسلمین سید مجید شرفی امام جمعه ، شیخ مجید ناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، عزیز مقدم مدیر اموزش و پرورش ف روسای ادارات و ارگانهای دولتی و روسای انجمن های اولیاء مومدارس شهرستان و اولیاء دانش اموزان در محل کانون امام خمینی (ره) برگزار شد.

عزیز مقدم در این همایش ضمن قدردانی از حضور مسئولان محترم و کلیه ی اعضای انجمن اولیا و مربیان شهرستان شادگان، بر لزوم مشارکت پذیری انجمن اولیا و مربیان در اداره مدارس و همچنین فرهنگ سازی این مقوله تاکید کرد و افزود: مشارکت انجمن اولیا و مربیان تضمین کننده ی آینده ی درخشان دانش آموزان خواهد بود.

ایشان همچنین در ادامه عنوان کرد: مشارکت اولیا تنها به مشارکت مالی محدود نمی شود بلکه کارگروه انجمن در مدارس شامل حیطه های آموزشی و پرورشی نیز می شود و هر عضوی از اعضای انجمن در هر تخصصی می تواند در یکی از این کارگروه ها مشارکت داشته باشد.

ایشان همچنین با اشاره به اهمیت انجمن اولیا و مربیان و نقش سازنده آن در امر تعلیم و تربیت، در پایان مشارکت فعال شورای انجمن اولیا و مربیان در مدارس و ارتباط نزدیک خانه و مدرسه را خواستار شد.

در ادامه امام جمعه معزز ضمن اشاره به اهمیت احترام به ولی و مربی، همکاری این دو را زمینه ساز پیشرفت دانش آموزان دانست. نماینده محترم شادگان در مجلس نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده، همیاری انجمن به منظور اهدای زمین جهت ساخت مدارس را خواستار شد و از ساخت مدارس جدید خبر داد.

گفتنی است اولین همایش انجمن با استقبال گسترده و با مشارکت بیش از 200 نفر از اعضا در کانون امام خمینی (ره) شادگان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار