تشکیل مجمع مشورتی جوانان شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - مجمع مشورتی جوانان شهرستان فیروزکوه با حضور معاون سیاسی و انتظامی و معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیران و اعضا ده کارگروه مشورتی جوانان در محل فرمانداری فیروزکوه تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجمع مشورتی جوانان شهرستان فیروزکوه

حمزه امرایی، معاون سیاسی - انتظامی فرمانداری فیروزکوه در این جلسه پیرامون دهه فجر گفت: تمامی ادارات شهرستان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برنامه هایی را پیش بینی کردند، و در این ایام از مشاوران جوان انتظار میرود که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی حضور فعال داشته باشند، که کارگروه های ده گانه شهرستان و همچنین اعضا این کارگروه ها ایده و برنامه‌هایی را برای دهه فجر خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به سفر وزیر ارتباطات کشور در روز های آتی به شهرستان فیروزکوه خطاب به جوانان شهرستان خاطر نشان کرد: وزیر ارتباطات یکی از جوان‌ترین وزرای کشور محسوب می‌شوند و حضورشان در شهرستان مغتنم است که به دبیران و اعضای کارگاه های مشورتی جوانان شهرستان فیروزکوه فرصت صحبت کردن داده میشود و این عزیزان میتوانند نظرات خود در حضور وزیر ارتباطات( آذری جهرمی) مطرح کنند.

در ادامه جلسه معاون سیاسی_ اجتماعی و همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه نکاتی را در خصوص فعالیت کارگروه‌های ده‌گانه جوانان شهرستان ذکر کردند و همچنین انتقاداتی درباره این کارگروه‌ها بیان داشتند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار