نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر برگزار شد

استاندار بوشهر گفت : شهدا با تقدیم جان شیرین خود برای حفظ و استحکام نظام اسلامی فداکاری و جانفشانی کردند و امروز همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

کد مطلب: ۸۸۹۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر برگزار شد

عبدالکریم گراوند افزود: خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا وظیفه تک‌تک مسئولان و مدیران است و نباید هیچ گونه کم‌کاری در این راستا صورت گیرد.
گراوند با اشاره به خدمات نظام اسامی در 40 سال گذشته به مردم ابراز داشت: نظام اسلامی با وجود سنگ‌اندازی دشمنان، کارنامه موفقی در خدمت‌رسانی به مردم داشته و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت ایجاد موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خاطر نشان کرد: تامین زمین مورد نیاز این موزه مساله مهم و تاثیرگذاری برای ایجاد موزه است و امیدوارم با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد ایجاد این موزه باشیم.

گراوند گفت : اشتغال فرزندان شهدا یک اولویت است که دنبال می‌کنیم و از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم و البته، نباید فقط به اشتغال دولتی نگاه کنیم بلکه در بخش‌های مختلف غیر دولتی به ویژه در حوزه‌های دانش‌بنیان می‌توان در ایجاد اشتغال به توفیق لازم برسیم.

استاندار بوشهر در ارتباط با چاپ کتاب وصیتنامه شهدای استان بوشهر نیز بیان کرد: همکاری لازم را برای چاپ این کتاب ارزشمند انجام می‌دهیم.

‌حجت‌الاسلام تشکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گزارشی از مصوبات جلسات قبل ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار