ایجاد فضای مشارکتی در بین فرهنگیان محور اصلی برنامه های وزارت آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: ایجاد فضای مشارکتی در بین فرهنگیان در حوزه های مختلف بعنوان محور اصلی برنامه های وزارت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۸۹۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضای مشارکتی در بین فرهنگیان محور اصلی برنامه های وزارت آموزش و پرورش است

احمد ناصری در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش که بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به انتخابات نماینده معلمان جهت حضور در شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت: ارتقا مشارکت فرهنگیان در حوزه های مختلف جزو برنامه های وزیر محترم آموزش و پرورش است که با اجرای انتخابات نماینده معلمان در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، نماینده معلمان در هیات مدیره صندوق ذخیره وام ضروری و اینک انتخاب نماینده معلمان در شورای عالی آموزش و پرورش محقق شده است.

او با بیان اینکه ثبت نام در این انتخابات تا 12 بهمن سال جاری تمدید شده است، خاطر نشان ساخت: همکاران شاغل، بازنشسته و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند در راگیری این انتخابات شرکت نمایند .

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان شرکت و حضور در این انتخابات می تواند شادابی و نشاط را را بصورت گسترده در جامعه فرهنگیان ایجاد کند.

ناصری همچنین از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست، تا زمینه ای را برای مشارکت فرهنگیان در این انتخابات فراهم کنند تا با حضور حداکثری همکاران از این ظرفیت نهایت استفاده بعمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار