مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان: خانواده‌ها نقش کلیدی خود را در نظام تعلیم و تربیت به‌خوبی ایفا کنند

تهران (پانا) - انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران ، با حضور مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان: خانواده‌ها نقش کلیدی خود را در نظام تعلیم و تربیت به‌خوبی ایفا کنند

عباسپور مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به نقش انجمن اولیا و مربیان در پیوند خانواده با مدرسه، گفت: ارتباط بین خانه و مدرسه هنوز قانع کننده نیست و نیازمند تلاش‌های جدی‌تری در این حوزه هستیم.

او با تاکید بر اینکه در صورت عدم همراهی اولیای دانش‌آموزان فعالیت‌های مدرسه کاملا یک سویه و بدون نتیجه خواهد ماند، اظهار کرد: اولیا باید از سطح برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری تا اجرا مشارکت جدی داشته باشند.

عباسپور با اشاره به اینکه خانواده باید سهم خود را در تعلیم و تربیت ایفا کند، تاکید کرد: نقش‌های تشریفاتی در انجمن باید جای خود را به نقش‌های تاثیرگذار بدهد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مطالبات اولیا باید به سمت تعلیم و تربیت صحیح حرکت کند، تصریح کرد: لزوم بالا رفتن آگاهی‌های والدین در این زمینه بسیار ضروری است.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، شرط مشارکت در امر تعلیم و تربیت توسط اولیا را توانمندی‌های آنان دانست و افزود: برگزاری های دوره های آموزشی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

گفتنی است در پایان این جلسه انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان های استان تهران برگزار شد.

گزارش تصویری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار