صیدلو: 300 مدرس آموزش خانواده در شهرستان‌های تهران فعالیت دارند

تهران (پانا) - انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌های استان تهران ، با حضور مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: 300 مدرس آموزش خانواده در شهرستان‌های تهران فعالیت دارند

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اینکه مساله آموزش و پرورش ، مساله‌ای است که تمامی خانواده‌ها به نوعی با آن سرو کار دارند، گفت: همگی باید در تصمیم‌سازی در حوزه تعلیم و تربیت کمک کنند و ما باید کار تربیت دانش‌آموزان را به صورت اشتراکی و با مشورت و تعامل به پیش ببریم.

وی افزود: صدور بخشنامه از ستاد تا مدرسه مشکلی را حل نخواهد کرد و باید مشارکت و نقش نظارتی اولیا بر فعالیت‌های مدرسه پررنگ‌تر شود.

صیدلو در ادامه با تقدیر از کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای استانی انجمن شهرستان‌های استان تهران، تاکید کرد: 300 نفر مدرس آموزش خانواده فعال، علاقمند و توانمند در سطح شهرستان‌های استان تهران گزینش و در حال فعالیت است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت 16 مرکز مشاوره در مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: این مراکز می توانند به عنوان مکمل برگزاری آموزش خانواده بوده و رویکرد موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در پایان خاطرنشان کرد: با مشارکت جدی اولیا در تصمیم گیری های مدرسه می‌توان بسیاری از مسائل و مشکلات سد راه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را مرتفع ساخت.

گزارش تصویری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار