سنجری: کسب مهارت های ترکیبی و پرورش چند بعدی دانش‌آموزان در اولویت فعالیت‌های معاونت پژوهش شهرستانهای تهران قرار دارد

بهارستان (پانا) - در راستای اجرای اثربخش برنامه درسی ملی و سندتحول بنیادین اولین نشست تخصصی نقدو بررسی رشته گرافیک با حضور 35 نفراز هنرآموزان پایه دوازدهم درناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سنجری: کسب مهارت های ترکیبی و پرورش چند بعدی دانش‌آموزان در اولویت فعالیت‌های معاونت پژوهش شهرستانهای تهران قرار دارد

حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در تشریح این خبر گفت: در راستای برنامه درسی ملی واجرای سندتحول بنیادین اولین نشست تخصصی نقدوبررسی رشته گرافیک با حضور 35نفراز هنرآموزان پایه دوازدهم درناحیه یک بهارستان برگزار گردید.

او افزود: در این کارگاه ضمن نقد وبررسی، کتاب های رشته گرافیک، پرسش‌های هنرآموزان توسط خانم بختیاری کارشناس و مولف کتابهای این رشته پاسخ داده شد.

سنجری با تاکید بر فعالیت هنرآموزان بر اساس استاندارد رشته های مهارتی کاردانش به جای تکیه محض به کتب درسی تصریح کرد: نشست های علمی-تخصصی در راستای افزایش توانمندی هنرآموزان واجرای هرچه بهتر برنامه های آموزشی از نیازهای اصلی آموزش و پرورش است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اهداف برگزاری این نشست ها خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها ، هماهنگی جهت تحقق برنامه‌ریزی درسی، متناسب با نیازها وفرهنگ بومی، منطقه‌ای، جنسیتی به ویژه در رشته های مهارتی کار ودانش است .

در ادامه این نشست آقابابایی معاون دفترتالیف کتب فنی وحرفه ای و کاردانش، ضمن تشریح اهداف شاخه کار و دانش، گفت: تربیت نیروی انسانی سطوح نیمه‌ماهر و ماهر، استادکار و سرپرست مورد نیاز بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات بر اساس نیازهای اقتصادی، اجتماعی از جمله اهداف شاخه کاردانش می‌باشد.

این مقام مسئول دانش‌آموزان رشته گرافیکی را یاران سایر همکاران در مدرسه دانست و تاکید کرد: می‌توان با استفاده از پتانسیل و ظرفیت این دانش‌آموزان در بخش دیجیتال ازتوانایی هایشان بهره‌برداری کرد.

شایان ذکر است در این جلسه علاوه بر هنرآموزان گرافیک استان، مسئولین دفتر تالیف و سرپرست و کارشناس گروه بررسی محتوای اداره کل حضور داشته و به ارائه مطالب و پاسخگویی سوالات حاضرین در جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار