معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان:

گردهمایی رویش، اقدامی عملی برای توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی است

مشهد (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در آغاز گردهمایی دانشجومعلمان فعال فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه که با عنوان رویش در شهر مشهد برگزار می شود، گفت: برگزاری این گردهمایی اقدام عملی دانشگاه برای توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی است

کد مطلب: ۸۸۹۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی رویش،  اقدامی عملی برای توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویی است

دراین مراسم معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که برگزاری گردهمایی رویش اقدام عملی دانشگاه برای توجه به فعالیت های دانشجویی در حوزه های فرهنگی، علمی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی است، گفت: آرزوی ما این است که تشکل های دانشجویی فعال، پرنشاط و همان چیزی باشند که مقام معظم رهبری از دانشجویان انتظار دارند.

علی محمدی با تصریح این که در کلاس های درس، جز آموزش اتفاق دیگری نمی افتد، اظهار داشت: آن چیزی که معلم نقاد و پرسشگر تربیت می کند فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به حمایت های مالی ریاست دانشگاه از تشکل های دانشجویی گفت: در ماه های اخیر روزنه ای از امید در این زمینه به وجود آمده و ما نشاط را حس می کنیم.

وی با تأکید بر این که وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آن است، تصریح کرد: اگر این گونه فعالیت ها تقویت نشود، امیدی به تربیت معلم فعال نخواهیم داشت.

محمدی از دانشجویان خواست با نشاط و ایثارگرانه در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شرکت کنند و گفت: امید ما این است که در پایان گردهمایی رویش، شرکت کنندگان در این رویداد به عنوان سفیران فرهنگی و اجتماعی به مراکز و پردیس ها بازگردند تا اندوخته های خود را به سایر دانشجومعلمان منتقل کنند.

وی با اشاره به حمایت تمام قد مسئولان از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: امسال نمود این حمایت را در 16 آذر دیدیم زیرا در این روز نمایندگان 11 تشکل دانشجویی در مقابل وزیر آموزش و پرورش با ادب و متانت سخن گفتند و دیدگاه های خود را بیان کردند.

محمدی با تصریح این که تبعیض میان تشکل های دانشجویی آسیب زا است، گفت: راهبرد اصلی ما نگاه برابر به این تشکل ها است.

وی از توجه به علائق و ذائقه عموم دانشجویان، پرهیز از اعمال سلیقه، توجه به اسناد بالادستی و بسترسازی برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به عنوان دیگر راهبردهای اصلی دانشگاه فرهنگیان یاد کرد.

محمدی ادامه داد: باور به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بهتری کمک به توسعه این فعالیت ها است.

وی با بیان این که دانشگاه از طرح ها و ایده های خوب استقبال می کند، گفت: دانشگاه فرهنگیان آماده است از هرگونه طرح، تألیف و تولید ایده مفید و مؤثر حمایت نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به این که پرچم این دانشگاه پس از یک دهه کم مهری اکنون برافراشته شده، گفت: امروز دانشگاه فرهنگیان در مرحله حساسی قرار دارد و همه باید برای اعتلاء آن تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار