مدیر آموزش و پرورش خوسف: اعزام ۳۹ دانش آموز خوسفی به اردوی راهیان نور

خوسف (پانا) ـ کاروان ۳۹ نفری دانش آموزان پسر متوسطه دوم شهرستان خوسف در قالب یک اتوبوس با همکاری ناحیه سپاه ، بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۸۸۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش خوسف: اعزام ۳۹ دانش آموز خوسفی به اردوی راهیان نور

محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش خوسف در این مراسم از مناطق جنگی به عنوان کربلای ایران و وعده گاه نور یاد کرد و گفت: جای جای آن مناطق بوی شهادت می دهد و اگر امروز توفیقاتی در مباحث سیاسی ، نظامی، پزشکی، اقتدار ملی و ... داریم و به عنوان الگوی جهان مطرح هستیم حاصل از خود گذشتگی جوانان برومند و غیوری است که در لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود (امام راحل) پا در رکاب جهاد و شهادت گذاشتند و باعث افتخار شدند ، لذا ما میراث دار خون پاک این شهدا هستیم و بازدید از مناطق جنگی یک نمونه از برنامه های موفقی است که هر کس وارد می شود او را به یاد جنگ می اندازد.


دانایی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب در مورد اقتدار و موقعیت کنونی ایران اسلامی افزود: امروز ایران نه تنها یکی از کشورهای تاثیر گذار در خاورمیانه بلکه در سطح جهان در مباحث سیاسی ، اقتصادی، نظامی ، اجتماعی و ... می باشد و استکبار جهانی هیچ پروژه ای را بدون حضور ایران نمی تواند به نتیجه برساند.


اواز همکاری همه دستگاههای دولتی و سازمان های مردم نهاد شهرستان در کمک به اعزام دانش آموزان تقدیر کرد .


در این مراسم نکات ایمنی در طول سفر توسط یکی از مربیان ناحیه سپاه بیان شد ، همچنین اعلام شد که از بین دلنوشته و خاطره های دانش آموزان شرکت کننده در این اردو مسابقه ای برگزار و سه اثر برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار