دعای کمیل در امامزاده نصرآباد خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) ـ همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم معنوی دعای کمیل به صورت محوری در بقعه امامزاده سید ابوالقاسم (ع) روستای نصرآباد خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دعای کمیل در امامزاده نصرآباد خوسف برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف در این مراسم با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مورد جایگاه ، مقام و منزلت آن حضرت از زبان روایات اهل سنت و شیعه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) از برترین زنان زمان خود و به عنوان الگوی زنان دو عالم معروف شده که امروز نیز زن و مرد مسلمان باید ایشان را به عنوان الگوی واقعی خود قرار داده و از زندگی ، رفتار و گفتار ، ولایت پذیری و دفاع از ولایت ، تربیت فرزندان و .. درس بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی در مورد ساده زیستی دختر پیامبر اکرم (ص) افزود: پدر و مادران و جوانان ما اگر ازدواج و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و علی (ع) را الگوی خود قرار دهند مشکل خرید جهیزیه ، مهریه ، مسکن و ... نداشته و زندگی ولایی خوبی را خواهند داشت چون در آن زمان هم کسانی بودند که جهیزیه و مهریه های سنگین داشتند و امروز هم چنین است و در جامعه اسلامی می بینیم که به دلیل چشم و هم چشمی هزاران سکه را به عنوان مهریه قرار می دهند و جهیزیه های سنگینی که باعث ورشکستگی و در نهایت به اختلاف و طلاق منجر می شود.


*قرائت دعای کمیل با نوای مداح کشوری حاج امیر عارف ، عزاداری ، سینه زنی و زیارت پرچم حرم حضرت امام رضا (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار