خبرنگاران پانا در انتخابات مجمع اعضاء سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق شرکت فعال داشته باشند

بوشهر(پانا)_مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر گفت : دانش آموزان پایه های هشتم تا دهم که بعنوان خبرنگاران پانا فعالیت می کنند با حضور و مشارکت فعال در انتخابات مجمع اعضاء سازمان دانش آموزی در شهرستان و منطقه ، نیز می توانند اعضای مجمع باشند .

کد مطلب: ۸۸۸۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا در انتخابات مجمع اعضاء سازمان دانش آموزی شهرستانها و مناطق شرکت فعال داشته باشند

عبدالحسین صادقی بیان داشت : بر اساس اصل ماده 13 اساسنامه سازمان دانش آموزی ، زمینه های حضور آگاهانه دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی در مجامع اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی فراهم می شود .

بنابراین دانش آموزانی که به عنوان خبرنگاران پانا در فرایند خبر ، اطلاع رسانی و عکاسی فعالیت می کنند مانند دیگر تشکل های سازمان دانش آموزی می توانند برای عضویت در مجمع اعضاء نسبت به نام نویسی و شرکت در انتخابات مجامع اعضاء شهرستانها و مناطق اقدام نمایند .

وی تصریح نمود : هدف از تشکیل این مجمع ، رشد و تعالی جامعه دانش آموزی با استفاده از توان فکری و عملی ، خلاقیت ونوآوری اعضاء در طراحی برنامه ها و فعالیت ها و نظارت بر نحوه اجرای برنامه ها و فعالیت بصورت منسجم می باشد .

عبد الحسین صادقی در خصوص شرایط اختصاصی و عمومی داوطلبان اظهار داشت : شرایط داوطلبی عضویت در مجمع اعضاء 1- تبعیت از ولایت فقیه و آرمانهای امام راحل (ره) 2- پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت از حریم ولایت و قانون اساسی در شکل دهی و سازماندهی فعالیت های سازمان 3- پایبندی به اصول ، اهداف و ماموریت های سازمان دانش آموزی و نیز اعتقاد به انجام فعالیت ها به شیوه گروهی ، پویا و فعال 4- برخورداری نظم و قانون پذیری و التزام به رعایت مقررات و آیین نامه های آموزشی و پرورشی 5- مسئولیت پذیری و توانایی مدیریت است .

همچنین شرایط اختصاصی دانش آموزان داوطلب پایه های هشتم تا دهم سال جاری ( نظام جدید ) ، داشتن حداقل معدل کل سال تحصیلی گذشته در پایه هفتم 18/5 ، پایه هشتم 18 و پایه نهم 17/5 و نمره انظباط سه سال تحصیلی گذشته حداقل 18 باشد . در ضمن عضویت اتباع خارجی فقط در سطح شهرستان و منطقه با اخذ مجوز از حراست آموزش و پرورش بلا مانع است .

صادقی تاکید نمود: با تدبیر مدیران ، معاونان ، مربیان ، کارشناسان و با حضور پرشور و مشارکت فعال اعضاء و مربیان شاهد تحقق هدفها و پویایی جامعه دانش آموزی خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار