دبیر شورای هماهنگی اجرای سند تحول بنیادین:اجرای سند تحول بنیادین مهم ترین تکلیف وزارت آموزش و پرورش است

کرمانشاه (پانا) - دبیر شورای هماهنگی اجرای سند تحول بنیادین استان کرمانشاه، در دومین نشست هم اندیشی کارگروه زیرنظام راهبری و مدیریت بر اجرای سند تحول بنیادین به عنوان مهم‌ترین تکلیف وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیر شورای هماهنگی اجرای سند تحول بنیادین:اجرای سند تحول بنیادین مهم ترین تکلیف وزارت آموزش و پرورش است

ناهید فضلی گفت: زیر نظام راهبری و مدیریت، نظام جامع و چابکی است که با هوشمندی همه ی نیروهای تغییر زمینه سازی برای دستیابی آگاهانه دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه را فراهم می‌آورد.

معاون آموزش ابتدایی استان و دبیر شورای هماهنگی اجرایی نمودن سند تحول بنیادین خاطر نشان کرد: زیر نظام راهبری و مدیریت، نظامی است جامع و چابک که توانایی درک تغییر محیطی و پاسخگویی سریع و کارآمد به تغییر را دارا می باشد و می تواند عرصه‌ای برای رشد و بالندگی باشد.

وی گفت: اگر چابکی را توانایی حرکت به سریع و آسان بدانیم با هوشمندی همه‌ی نیروهای تغییر دهنده می توانیم، زمینه های دستیابی آگاهانه‌ی دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه را فراهم آوریم.

دبیر شورای هماهنگی همچنین تاکید کرد: در زیر نظام راهبری و مدیریت با بهره گیری از منابع انسانی،مالی، فیزیکی، اطلاعاتی و... که همگی از جمله نیروهای تغییر هستند بتوانیم با برنامه ریزی و سازماندهی رهبری و نظارت و کنترل هماهنگ و هم افزا برنامه های استانی را برش بزنیم.

ناهید فضلی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با برش برنامه‌های ناحیه و مناطق و بهره گیری از دو برنامه تدبیر و تعالی در مدارس و کف کلاس‌های درس موجبات تربیت متوازن و رشد همه جانبه را فراهم آورده شود.

در پایان مرادی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی به چرخش های تحول آفرین اشاره نموده و درباره گام‌های عملیاتی در استان و نحوه تهیه برش استانی برنامه های سند تحول توضیحات لازم را ارائه داد.

وی در خصوص اهمیت اجرایی نمودن سند تحول و فعالیت های ادارات در راستای تحقق اهداف و راهکارها و برنامه‌های سند تحول مطالبی را عنوان کرد.

در پایان اعضای کارگروه به تبادل نظر پرداختند و در خصوص تهیه برش استانی و اجرایی نمودن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان به بحث، گفتگو و ارائه راهکار پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار