مهم‌ترین ثروت سازمان، منابع انسانی آن دستگاه است

کاشان ( پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مهم‌ترین ثروت و منابعی که هر سازمان دارد به تجهیزات و منابع مالی آن نیست بلکه مهم‌ترین ثروت سازمان، منابع انسانی آن دستگاه است که عنصر پیشرفت محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین ثروت سازمان، منابع انسانی آن دستگاه است

ابراهیم صالحی‌عمران در مراسم افتتاحیه دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در بعد جسمی و روحی کارکنان تأثیرگذار است و می‌تواند در تلاش بیشتر و بهره‌وری کارکنان تأثیر بسزایی داشته باشد .

وی با بیان اینکه سختی کار دانشگاه فنی و حرفه‌ای بسیار بالا است، افزود: اگر یک مجموعه به موفقیت می‌رسد یقیناً نتیجه تلاش منابع انسانی است، نمی‌توان کمبودها را انکار کرد، اما در تلاش هستیم تا این نواقص را رفع کنیم .

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تأکید بر پشتیبانی و حمایت از منابع انسانی، تصریح کرد: نمی‌توان یک‌طرفه کار طلب کرد بلکه این ارتباط باید دوسویه باشد و بر همین اساس سیاست‌های یک‌ساله اخیر بر مبنای حل مشکلات نیروی انسانی بوده است .

صالحی عمران تأکید کرد: اگر نیروی انسانی در یک مجموعه احساس شادابی نکند عملکرد مطلوبی ندارد و برگزاری این المپیاد ورزشی در تحقق شادابی در مجموعه نیروهای انسانی بسیار مؤثر است .

وی گفت: دولت و وزیر علوم توجه خوبی به آموزش مهارتی دارند و ما نیز باید از پتانسیل پراکندگی دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کشور حداکثر استفاده را داشته باشیم .

صالحی عمران افزود: در تلاش هستیم تا هم ظرفیت نیروهای پیمانی را افزایش دهیم و هم بخشی از نیروهای حق التدریس و پیمانی تغییر وضعیت پیدا کنند. ارتقاء نیروها به پیمانی از لحاظ اقتصادی به نفع مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و در تلاش هستیم تا موانع موجود در این زمینه برطرف شود .

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این رویداد ورزشی می‌تواند به یک سرمایه اجتماعی تبدیل شود چراکه این رویداد ورزشی باعث شده است تا مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای را یکجا جمع کند .

صالحی عمران افزود: در تلاش هستیم مشکلات را با توجه به ظرفیت موجود‌ حل و فصل کنیم هر چند نیازمند زمان است، اما معتقد هستیم که تمامی این مشکلات رفع شدنی است .

به گزارش پانا؛ دهمین دوره المپیاد ورزشی استادان و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور یک هزار و 300 نفر ورزشکار از دوم تا هشتم بهمن‌ماه به میزبانی سالن ورزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار