سرای آرامش در دانشکده شهید رجایی کاشان به بهره برداری رسید

کاشان ( پانا) - با حضور "ابراهیم صالحی عمران" سرای آرامش دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهید رجایی کاشان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۸۸۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سرای آرامش  در دانشکده شهید رجایی کاشان به بهره برداری رسید

معاون دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهید رجایی کاشان گفت: همزمان با آغاز دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای ، سرای آرامش این واحد دانشگاهی به بهره برداری رسید

حمید رضا ترحمی در گفت و گو با پانا کاشان گفت: این طرح با مساحت 850 متر مربع، ظرفیت پذیرش 180 نفر را دارد که با این طرح خوابگاه های دانشکده شهید رجایی کاشان به چهار خوابگاه افزایش یافت.

وی افزود: کارکرد سرای آرامش اختصاص به خوابگاه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان دارد که به صورت پراکنده در منازل استیجاری در سطح شهرستان اقامت دارند.

معاون دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهید رجایی کاشان گفت: در سال جاری 2800 دانشجو در این واحد دانشگاهی شاغل به تحصیل هستند 60 درصد آنها دانشجوی بومی استان اصفهان هستند.

ترحمی افزود: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان هم اکنون با 22 رشته تحصیلی شامل 13 رشته کاردانی و 9 رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی و کارشناسی علمی و کاربردی دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار