دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در کاشان آغاز شد

کاشان ( پانا) - رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان گفت: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از یکهزار ورزشکار در پنج رشته ورزشی در بخش آقایان و بانوان حضور ۳۱ استان در این واحد دانشگاهی برگزار می شود

کد مطلب: ۸۸۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در کاشان آغاز شد

احمد اشرفی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این المپیاد از دوم هفتم بهمن ماه به مدت شش روز در سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برای آقایان و دو رشته والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان برگزار می شود.

وی افزود: : رشته فوتسال با حضور ۲۹ تیم، والیبال در بخش آقایان با حضور ۲۲ تیم در سالن ورزشی کیهان و در بخش بانوان با حضور ۱۵ تیم در سالن ورزشی آتش نشانی کاشان برگزار می شود.

رییس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان گفت: در رشته تنیس روی میز آقایان ۶۴ بازیکن و در بخش بانوان ۳۴ بازیکن در ۱۸ تیم برای کسب مقام های اول تا سوم در سالن اندیشه دانشکده شهید رجایی کاشان با یکدیگر رقابت می کنند.

اشرفی افزود: طبق قوانین هر استان در بخش مردان با حداکثر ۲۷ ورزشکار شامل بازیکن، مربی و سرپرست و در بخش بانوان ۱۵ ورزشکار شامل بازیکن و ورزشکار میتواند در دهمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی کاشان شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار