با هدف آشنایی با مبحث امداد و نجات انجام شد :

بازدید دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول از ایستگاه آتش نشانی بیرجند

بیرجند (پانا) ـ دانش آموزان دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول از ایستگاه شماره 3 آتش نشانی شهید فیروزی مقدم واقع در خیابان غفاری بیرجند بازدید کردند .

کد مطلب: ۸۸۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید دانش آموزان دبستان علامه حلی 1 دوره اول از ایستگاه آتش نشانی بیرجند

علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول گفت : تعداد 150 دانش آموز کلاس های اول تا سوم این آموزشگاه به مدت 3 روز از ایستگاه آتش نشانی شماره 3 بیرجند بازدید کردند.


وی افزود : این بازدید با هدف آشنا نمودن دانش آموزان با فعالیت های سازمان آتش نشانی و به منظور ارتقاء آگاهی دانش آموزان نسبت به امداد و نجات در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه انجام شد.


مدیر آموزشگاه اظهار داشت : در این بازدید؛ دانش آموزان با اصول اولیه ایمنی ، ابزار و تجهیزات آتش نشانی ، لباس آتش نشانان و چگونگی تماس با شماره تلفن 125 در هنگام حوادث آشنا شدند .


او ادامه داد : نحوه دور شدن از محل حادثه، روش های پیشگیری از انتشار گاز مونوکسید کربن و مخاطرات بازی با آتش از جمله مباحثی بود که کارشناسان آتش نشانی به دانش آموزان مدرسه آموزش دادند.


بنی اسدی تصریح کرد : در این بازدید همچنین به معلمان و مربیان آموزشگاه علامه حلی 1 دوره اول توضیحاتی در خصوص ایمنی در مدارس و آموزش های لازم در چگونگی استفاده از کپسول های آتش نشانی در مواجهه با حوادث احتمالی ارائه شد.


گفتنی است در این بازدید دانش آموزان از تجهیزات خودروهای آتش نشانی و وسایل و تجهیزات مرتبط با اطفای حریق و محیط کاری آتش نشانان دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار