برگزاری همایش بزرگ شورا ها وانتخابات مجامع دانش آموزی در مسجدسلیمان

مسجدسلیمان (پانا)-همایش بزرگ شوراهای دانش آموزی و انتخابات مجامع دانش آموزی شهرستان مسجدسلیمان با حضور مدیریت آموزش و پرورش، روسای شورای شهر مسجدسلیمان و گلگیر و شوراهای دانش آموزی در سالن امورتربیتی برگزار شد .

کد مطلب: ۸۸۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بزرگ شورا ها وانتخابات مجامع دانش آموزی در مسجدسلیمان

در این همایش جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: پیشاپیش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که یادآور رشادتها و دلیریهای رزمندگان ماست گرامی می داریم .دهه فجری که برگرفته از سیره ی ائمه اطهار است . شما باید از تاریخچه انقلاب کشورمان مطلع باشید انقلابی که با خون شهیدان به پیروزی رسید . بدانید ما همواره در برابر توطئه های دشمن پیروز بوده ایم چون انقلاب ما مردمی است و مردم خود را صاحبان نظام میدانندو گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.
او افزود : راه آبادی کشور و خدمت به نظام و حفاظت از خون شهیدان به نقش شما دانش آموزان در حال و اینده برمیگردد.اگر در جامعه بزرگسال شورای شهر ، نماینده مجلس و رئیس جمهور انتخاب میکند برای قشر دانش اموز هم که چرخهای عظیم مملکت در آینده به دست شما به حرکت در می آید فرصتی فراهم شده تا تحت عنوان شورای دانش آموزی مدارس و مجلس دانش آموزی تمرین مشارکت اجتماعی کنید ؛تا بتوانید هم خود را برای آینده آماده کنید و هم در اداره مدرسه موثر باشید .
شورای مدرسه یکی از ارکان مهم تصمیم گیری در مدرسه است ودر تمام فعالیتهای مدرسه رئیس شورای دانش اموزی باید حضور داشته باشد‌‌ .از مربیان هم انتظار دارم به این جایگاه اهمیت بدهند و زمینه ی حضور دانش اموزان را در تمام تصمیم گیری های مدرسه فراهم کنند.دانش آموزان هم مدرسه را خانه ی دوم خود بدانید و از این فرصت که درمدرسه در اختیار دارید در راه رشد مهارتهای اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی استفاده کنید.

در ادامه جلسه اقابیگی رئیس شورای شهر گلگیر و جلیلی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان پیرامون وظایف شورا و اهمیت مشارکت اجتماعی سخنانی ایراد نمودند.

دانش اموزان سوالات و مشکلات خود را از رئیس شورای شهر مطرح کردند و پاسخهای خود را دریافت کردند .

سپس دانش آموزان هر یک در جمع حاضرین از عملکرد ،نظرات و پیشنهادات خود سخن گفتند و در پایان رای گیری برگزار شد و دونفر از اعضا جهت معرفی به استان با رای دانش آموزان انتخاب شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار