مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان:

سومین دوره طرح گردشگری بازدید از شعب تامین‌اجتماعی استان برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و‌بلوچستان از اجرای سومین دوره طرح ملی گردشگری با هدف زمینه سازی لازم برای ارتقا پذیرش مسئولیت‌اجتماعی دانش‌آموزان به عنوان نسل مولد و کار آفرین فردای کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سومین دوره طرح گردشگری بازدید از شعب تامین‌اجتماعی استان برگزار می‌شود

داود صیاد از اجرای سومین دوره طرح ملی گردشگری دانش‌آموزان با حضور دانش‌آموزان پیشتاز پایه‌های نهم، دهم و یازدهم و بیش از 100 مربی و سرپرست در استان سیستان و‌بلوچستان خبر داد و گفت: این طرح برای سومین سال متوالی آغاز شده و هدف از اجرای آن آشنایی دانش‌آموزان با خدمات و فعالیت‌های سازمان تامین‌اجتماعی از طریق بازدید‌گروهی است و کارشناسان سازمان تأمین‌اجتماعی در طول بازدید، دانش‌آموزان را با روند فعالیت‌های این سازمان آشنا می‌کنند.

صیاد خاطر‌نشان کرد: این طرح با اولویت دانش‌آموزان تشکیلاتی پیشتاز و ممتاز مناطق و نواحی استان در قالب گروه‌های 40 و 20 نفره با رعایت کامل دستورالعمل اردویی با اعزام دانش‌آموزان به مراکز و شعب تامین‌اجتماعی اجرا می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سیستان و‌بلوچستان تصریح کرد: در سال گذشته قریب به 1500 نفر از دانش‌آموزان استان از مراکز و شعب تامین‌اجتماعی بازدید نمودند

وی افزود: مطابق هماهنگی های انجام شده در جلسه‌ی مشترک با سازمان تامین‌اجتماعی، دانش آموزان پیشتاز از شعب تامین‌اجتماعی شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار، سراوان، هیرمند، خاش، راسک، نیکشهر، کنارک و زهک بازدید خواهند داشت.

صیاد بیان کرد: دانش‌آموزان پس از بازدید از شعب تامین‌اجتماعی و آشنایی با فعالیت‌های این نهاد و به منظور نهادینه سازی مفاهیم یاد شده، تجربه های خود را در دو قالب نقاشی و انشا با برگزاری مسابقات فرهنگی و‌هنری با میزبانی اداره‌کل فرهنگی و‌اجتماعی بیمه شدگان سازمان تامین‌اجتماعی به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار