دومین المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران برگزار می‌شود

ساری (پانا) - دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران ۲۴ و ۲۵ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۸۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین المپیاد ورزشی دانشجویان مازندران برگزار می‌شود

سید امیر ساداتی کرمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران مازندران از برگزاری دومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های مازندران با مشارکت 200 دانشجوی دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: «این المپیاد در 24 و 25 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.»

او رشته‌های ورزشی دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، سیمولاتور( شبیه‌سازی تیراندازی)، تیروکمان را ویژه دانشجویان پسر و رشته‌های دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی، سیمولاتور و تیروکمان را ویژه دانشجویان دختر اعلام کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران تأکید کرد که تمامی دانشجویان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و عضو بسیج بودن ملاک شرکت در این مسابقات نیست.

ساداتی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستر نشاط سالم در دانشگاه‌ها، تقویت اخلاق و منش پهلوانی و روحیه تعاون و کار گروهی در میان دانشجویان برشمرد.

او با بیان اینکه دانشجویان ورزشکار استان در این المپیاد تجلیل می‌شوند از تجلیل دانش‌آموز آرین غلامی شطرنج باز مازندرانی که در مقابل حریف اسرائیلی انصراف داد، خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در دانشگاه‌هایاستان فراهم است، ادامه داد: «چنانچه هیات ورزشی استان و استانداری به لحاظ مالی از مسابقات حمایت کند میتوان این مسابقات را وسیع‌تر برگزار خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار