رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

شوراهای دانش آموزی مسئولیت سنگینی دارند

بردخون،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: شوراهای دانش آموزی مسئولیت سنگینی در مدارس دارند.

کد مطلب: ۸۸۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی مسئولیت سنگینی دارند

ظهیر محمودی در نشست با شورای دانش آموزی دبیرستان متوسطه اول نرجس اظهار داشت: شوراهای دانش آموزی به عنوان نماینده دانش آموزان نقش ویژه ای در فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس و امور فوق برنامه دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: دانش آموزانی که وارد عرصه فعالیت های اجتماعی می شوند افرادی پرجنب و جوش و باانگیزه هستند و همواره در مسیر پیشرفت تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: شوراهای دانش آموزی مسئولیت سنگینی در مدارس و اجرای برنامه ها دارند و باید به گونه ای عمل کنند تا انتظارات و خواسته های دانش آموزان را عملی سازند.

محمودی با تأکید بر گسترش فرهنگ مشورت و هم اندیشی در مدارس، گفت: استفاده از خرد جمعی و نظرات و پیشنهادات دانش آموزان راه رسیدن به هدف را هموار می کند و همه دانش آموزان در تصمیمات آموزشی و پرورشی نقش دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش ابراز داشت: کمک، یاری و حمایت از دوستان و دانش آموزان دیگر از وظایف مهم شوراهای دانش آموزی است که در سایه اخلاق، رفتار نیکو و حس نوعدوستی به کمال می رسد.

وی مدارس را سکوی پیشرفت دانش آموزان دانست و ادامه داد: دانش آموزان در مدارس چگونه زیستن و تلاش و فعالیت و راه رسیدن به آینده بهتر را می آموزند که شوراهای دانش آموزی به عنوان نخبگان مدارس نقش خاصی در شخصیت سازی دانش آموزان دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از ابتکارات و تلاش های شوراهای دانش آموزی اظهار کرد: مدارس می توانند از نظرات و پیشنهادات شوراهای دانش آموزی در بهترشدن وضعیت مدرسه و ارتقاء فعالیت ها بهره ببرند.

در ادامه اعضای شورای دانش آموزی به بیان خواسته ها و مشکلات خود و انتظارات دانش آموزان را بیان نمودند و رئیس اداره نیز قول داد موارد مطرح شده را پیگیری کنند.

قبل از این نیز در جمع دانش آموزان از دانش آموزان برتر مدرسه با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار