دبیر جشنواره هنر مقاومت: پیشنهادهای خوبی در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و مبلمان شهری داریم

تهران (پانا) –- دبیر جشنواره هنر مقاومت معتقد است، این جشنواره از مشارکت دستگاه‌های تولیدکننده برای تولید انبوه طرح‌های برگزیده در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و مبلمان شهری استقبال می‌کند.

کد مطلب: ۸۸۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیر جشنواره هنر مقاومت:  پیشنهادهای خوبی در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و مبلمان شهری داریم

مسعود نجابتی، گرافیست، خوش‌نویس و دبیر جشنواره هنر مقاومت، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با ذکر این مطلب که بعضی محصولات معرفی شده در جشنواره می‌توانند به تولید انبوه برسند و وارد زندگی مردم شوند گفت: یکی از اهداف این جشنواره هنر مقاومت همین است. البته ما در حد بضاعت خود در بخش‌هایی مثل مدولباس و لوازم التحریر نمونه‌هایی برای عرضه آماده کردیم، ولی برای تولید انبوه به کمک موسسات و سازمان‌های تولیدکننده نیاز داریم و از حضورشان استقبال می‌کنیم.

مجموعه‌های برگزیده بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود

وی با اشاره به تولیدات جشنواره در بخش نشر گفت: بعضی مجموعه‌های برگزیده جشنواره به صورت کتاب منتشر می‌شوند تا در مدارس در بین مخاطبان کودک و نوجوان توزیع شوند.

دبیر جشنواره هنر مقاومت ادامه داد: تولیدات بخش‌هایی مثل لوازم‌التحریر و پوشاک و خصوصا تبلیغات شهری خارج از عهده ماست و ما برای آن بخش‌ها نیازمند کمک و مشارکت هستیم.

نجابتی درباره بخش طراحی صنعتی به عنوان یکی از بخش‌های جشنواره هنر مقاومت گفت: در این بخش سازمانهای صنعتی باید مشارکت کنند. برگزیدگان ما ما در حوزه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی و مبلمان شهری و حتی مبلمان خانگی پیشنهادهای خوبی دارند که تولید انبوه آنها مشارکت سازمانهای ذیربط را طلب می‌کند.

می‌توانیم به یک جبهه فرهنگی کشوری دست پیدا کنیم

وی یکی از آثار این جشنواره را گردهم‌آوردن هنرمندان سراسر کشور عنوان کرد و گفت: تشکل‌هایی که از رهگذر این جشنواره راه‌اندازی شده است در آینده در فضای شهر و استان خودشان هنرمندان را جذب می‌کند و آموزش‌هایی برای آنان فراهم می‌کنند و حتی می‌توانند موضوعات مورد نیاز را به سفارش بگذارند که همه اینها برای ما مهم است.

دیانتی افزود: اگر این تشکل‌ها با هم مرتبط شوند و به هم‌افزایی برسند و ما هم از آنها حمایت کنیم در آینده به ثمر می‌نشینند و ما می‌توانیم به یک جبهه کشوری دست پیدا کنیم.

پنجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح بهمن ماه امسال مرحله نهایی پنجمین جشنواره هنر مقاومت را در ده بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپوگرافی، تصویرسازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی- پژوهشی در تهران برگزار خواهد کرد.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار