معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

ادبیات فارسی، شالوده هویت ما و نشان پایداری ما در طول تاریخ بوده است

بوشهر(پانا)_معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ادبیات فارسی، شالوده هویت ما و نشان پایداری ما در طول تاریخ بوده است.

کد مطلب: ۸۸۷۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ادبیات فارسی، شالوده هویت ما و نشان پایداری ما در طول تاریخ بوده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عبدالناصر غلامی صبح امروز در گردهمایی شورای اجرایی انجمن علمی-آموزشی معلمان ادبیات کشور در سالن کنفرانس خانه معلم شماره یک بوشهر با تاکید بر نقش محوری ادبیات در جریان آموزش گفت: ادبیات فارسی، شالوده هویت ما و نشان پایداری ما در طول تاریخ بوده است.

غلامی ادامه داد: در زمانه ای که با تراکم و تعدد شبکه های مجازی شاهد سطحی شدن مسائل هستیم لازم است دبیران ادبیات با اشراف همه جانبه بر کاستی های فرهنگی-آموزشی پیشتاز این احیای هویت فکری-فرهنگی نسل جدید باشند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان به توجه دادن دبیران به ضرورت بازآموزی در آگاهی ها و مهارت های حرفه ای خواستار توجه جدی تر معلمان به دانش افزایی خود به ویژه در زمینه آموزش ادبیات فارسی شدند.

وی، شورای اجرایی و اتحادیه انجمن های علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی را به عنوان فعالترین انجمن علمی استان معرفی کرد و ضمن قدردانی از کوشش های همکاران فعال خواستار تقویت تعامل بین حوزه ستادی و صف در زمینه پیشبرد مفاهیم آموزشی-ادبی از طرف انجمن شد.

شایان ذکر است گردهمایی شورای اجرایی انجمن علمی-آموزشی معلمان ادبیات کشور در سالن کنفرانس خانه معلم شماره یک بوشهر با حضور اعضای شورای مرکزی آن در بوشهر و در جمع دبیران ادبیات فارسی شهرستان بوشهر برگزار شد و ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت مربوط به آموزش ادبیات فارسی همکاران مختلف به تبادل نظر پرداختند.

همچنین علی اکبر کمالی نهاد، دبیرکل این انجمن و مجید اجرایی، منتقد ادبی و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در سخنانی به آسیب شناسی و پاسخ به پرسش های دبیران حاضر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار