با حضور دانش آموزان دختر؛

دوره خبرنگاری پانا قزوین برگزار شد

قزوین(پانا) - دوره خبرنگاری پانا قزوین با حضور دانش آموزان دختر ناحیه 1 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره خبرنگاری پانا قزوین برگزار شد

این دوره آموزشی به میزبانی سازمان دانش آموزی استان قزوین و با تدریس استاد مسعود میرزایی برگزار شد و در این دوره دانش آموزان با مباحث تیترنویسی و لیدنویسی و نحوه تنظیم خبر آشنا شدند.

یکی از اهداف بزرگ آموزش و پرورش و به دنبال آن یکی از ماموریتهای سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است که بایستی برای جامعه که می خواهند در آن زندگی کنند و در آینده نقش موثری در آن داشته باشند،آماده می شوند.

بخشی از فعالیتها و آمادگی ها از طریق آموزش منابع کتب درسی محقق می گردد.اما تجربه نشان داده بخش مهمی از مهارتهای تربیت اجتماعی در کارگاه های جمعی و فعالیت های گروهی و اجتماعی شکل می گیرد.

در میان این فعالیت ها که برای تشکل های دانش آموزی تعریف شده خبرنگاری در شمار جذاب ترین و پویاترین و اثربخش ترین فعالیت که با مهارتهای فرهنگی و هنری و سخنوری و اجتماعی و خودباوری دانش اموز در عرصه جامعه است،به شمار می آید.

بدیعی است در میان آنچه رخ می دهد حاصلی جز رشد و کمال و دریافت مهارتهای اجتماعی و تجربه های تازه ندارد.

خبرنگاری پانا بعنوان اولین خبرگزاری دانش آموزی کشور مفتخر است در کنار برنامه های تشکل های پیشتازان سازمان دانش آموزی در اهداف نیل به دستیابی به پوشش خبری توسط انبوه خبرنگاران دانش آموز در تشکل های مدارس سطح استان پوشش خبری داده و راهبردی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار