از سوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی انجام شد

تایید ارسال نامه جمعی از وزیران دولت به رهبری برای تصویب FATF

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارسال نامه جمعی از وزرای دولت دوازدهم به رهبر انقلاب برای تسریع در روند تصویب لوایح در ارتباط با FATF را تایید کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تایید ارسال نامه جمعی از  وزیران دولت به رهبری برای تصویب FATF

علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با تایید نامه جمعی از وزرای دولت دوازدهم به آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی برای تسریع در روند تصویب لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی از تحریف این مسئله توسط نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

این عضو فراکسیون امید در همین زمینه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«تعدادی از وزیران طی نامه‌ای از مقام رهبری درخواست کرده‌اند، برای تسریع در بررسی cft و پالرمو توسط مجمع تشخیص مصلحت، ایشان تاکید مستقیم فرمایند.

عضو افراطی جبهه پایداری در کمیسیون امنیت ملی در تحریفی آشکار، این نامه مشفقانه را تعبیر به تهدید به استعفای جمعی از کابینه کرده است.»

رحیمی نامی از نماینده «افراطی عضو کمیسیون امنیت ملی» نمی‌برد ولی پیش از این جواد کریمی قدوسی در اظهاراتی که برخی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به این جریان آن را منتشر کرده بودند به مسئله نامه جمعی از وزرای دولت به رهبر انقلاب اشاره کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار