مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان:

فنی و حرفه ای استان سمنان، امسال 10 میلیارد ریال درآمد کسب کرد

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: این اداره کل از محل اجرای طرح های مختلف اقتصادی از ابتدای فروردین امسال تاکنون 10 میلیارد ریال درآمدزایی داشته است.

کد مطلب: ۸۸۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فنی و حرفه ای استان سمنان، امسال 10 میلیارد ریال درآمد کسب کرد

فاطمه منصوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش ترویج مهارت آموزی و اجرای طرح های آموزشی برای سال 98 اختصاصی شود.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه سال 98 برای اختصاصی شدن درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت قابل تصویب نبودن این طرح، مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 بازگشت حداقل 80 درصد درآمدهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای به بدنه این سازمان را لحاظ کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 98 اعتبار ویژه ای را برای نوسازی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: بیش از 96 درصد از اعتبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بخش های جاری و حقوق و دستمزد هزینه می شود و تنها چهار درصد از اعتبار باقیمانده در بخش آموزش هزینه می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان سمنان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای تنها 1.2 درصد از کل اعتبار بخش آموزش کشور را در اختیار دارد و با این وضعیت اعتباری نمی توان برای ترویج مهارت آموزی در کشور گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار