مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان استان

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: فرهنگیان دشتستان افزایش سهم خود در صندوق ذخیره را تا سقف 5 درصد انجام دهند.

کد مطلب: ۸۸۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری با صندوق ذخیره فرهنگیان استان

سید حسن لواسانی فرد همزمان با نشست هم اندیشی با رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان بوشهر در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش دشتستان به تشریح تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه پرداخت و اظهار داشت: به زودی کارگروه این صندوق و بررسی شرایط آن در دشتستان تشکیل می شود.

وی گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص افزایش سهم فرهنگیان به 5 درصد با آگاه سازی آنها از خدمات جدید این صندوق انجام می شود.

لواسانی فرد بر اساس اعلام آقای یداله قائدی رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان استان تصریح کرد: یکی از شرایط جدید این صندوق ارائه خدمات رفاهی ضمن خدمت به فرهنگیان عزیز است.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان با اعلام رئیس این صندوق اظهار کرد: جهت گیری سرمایه صندوق به سمت صنایع پربازده به خصوص پتروشیمی های پارس جنوبی می باشد .

لواسانی فرد افزود: بر طبق اعلام مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان خرید 47 درصد سهام پتروشیمی مروارید و بخشی از سهام پتروشیمی کیان و .... با سرمایه صندوق انجام شده است که نشان از هدایت سرمایه صندوق به سمت سود دهی و ایجاد زمینه ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان است.

وی ادامه داد: به پشتوانه این هدایت سرمایه ای، مجموعه مدیریت صندوق در استان درحال رایزنی با مسئولان برای اختصاص حق اشتغال فرزندان فرهنگی در صنایع پتروشیمی هستند.

لواسانی فرد با اعلام برقراریی سهم دولت در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: میزان مشارکت فرهنگیان دشتستان در صندوق 97 درصد می باشد.

در این نشست یدالله قائدی رئیس نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان به تشریح شرایط فعلی و برنامه های آتی این صندوق پرداخت و خواستار هدایت فرهنگیان به سمت پرداخت 5 درصدی حق سهم خود شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار