جلسه ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: فعالیت های تربیتی و آموزشی باید همگام با هم انجام شود.

کد مطلب: ۸۸۷۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی استان بوشهر در سالن اجتماعات این اداره کل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر ، گفت: بحث پرورشی و هفته ی تربیت اسلامی با نام این دو شهید بزرگوار عجین شده است و ما نیز باید بتوانیم با الگو برداری از این دو شهید و با ایده ها و خلاقیت های خود کارهایی نو را در آموزش و پرورش انجام دهیم.

کرمی افزود : فعالیت های تربیتی و آموزشی باید همگام با هم انجام شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم همه برنامه های آموزشی و پرورشی ما باید متفاوت از سال های قبل و با رویکرد انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید کار تربیتی و آموزشی را انجام دهیم و از دبیرانی که در کنار فعالیت آموزشی کار تربیتی انجام می دهند نیز در هفته تربیت اسلامی تقدیر کنیم.

کرمی تصریح کرد: زمانی که شهیدان رجایی و باهنر نهاد مقدس امور تربیتی را راه اندازی کردند با وجود خطراتی که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کرد با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه ای که وجود داشت، کارهای تربیتی به خوبی انجام می شد.

وی عنوان کرد: باید برنامه های هفته ی تربیت اسلامی را هر سال بهتر و متفاوت تر از سال های قبل انجام دهیم و کارها و برنامه هایی که در سال های قبل انجام نشده را عملی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فرهنگی و تربیتی است و ما باید آمادگی لازم را برای اجرای سند تحول بنیادین که مورد تأیید مقام معظم رهبری است را داشته باشیم.

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه امور تربیتی نهادی است که فعالیت هایی که در این مجموعه برنامه ریزی می شود را بر عهده دارد و کار تربیتی فقط مختص مربیان و معاونین پرورشی نیست بلکه همه عناصر تربیت مسئول تحقق ساحت های شش گانه تربیت اسلامی بر اساس سند نحول بنیادین آموزش و پرورش هستند.

وی ادامه داد:امسال با توجه به مصادف شدن هفته ی تربیت اسلامی با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های این هفته را با رویکرد جدیدتری که فعالیت های چهار دهه ی امور تربیتی را شامل می شود برنامه ریزی می کنیم.

فتحی بیان کرد:طرح شناسایی فعالین عرصه ی تربیتی در شهرستان ها و مناطق انجام شده و در هفته ی تربیت اسلامی از آنان تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:همایش تجلیل از طلایه داران امور تربیتی در هفته ی تربیت اسلامی بادعوت ازفعالین عرصه ی تربیتی در استان بوشهر برگزار می شود.

لازم به ذکر است از هشتم اسفند ماه لغایت چهاردهم اسفند ماه هفته ی تربیت اسلامی نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار