معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با پانا:

فروش تک‌بلیت‌های جشنواره فیلم فجر  اینترنتی می‌شود

تهران (پانا) - معاون اجرایی جشنواره فیلم فجر از احتمال فروش اینترنتی تک بلیت‌های فیلم‌ها به صورت اینترنتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فروش تک‌بلیت‌های جشنواره فیلم فجر  اینترنتی می‌شود

عزت‌الله علیزاده، معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به فروش 85 درصد سری بلیت‌های جشنواره طی چند ساعت گذشته از بازگشایی سایت فروش اینترنتی، درباره ظرفیت در نظر گرفته شده برای فروش در گیشه سینماهای نمایش‌دهنده گفت: احتمالا 30 درصد درنظر گرفته شده برای فروش در گیشه (تک‌بلیت) هم اینترنتی خواهد شد و مردم به جای ایستادن در صف‌های طویل گیشه فیلم‌ها، به راحتی و از قبل اقدام به خرید اینترنتی کنند.

وی افزود: تصمیم قطعی درباره ظرفیت‌های جدید فروش بلیت تا ساعت 14 امروز از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام خواهد شد.

به گفته علیزاده از ظرفیت ۷۰ درصدی سالن‌های سینماهای مردمی نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فیلم فجر که برای پیش‌فروش در نظر گرفته شده است، طی کمتر از ۴۵ دقیقه ۸۵ درصد بلیت‌ها فروخته و بیش از ۳۰۰ هزار سری بلیت از طرف علاقه‌مندان خریداری شده است. پیش‌فروش اینترنتی از ساعت ۱۰ امروز آغاز شده است.

معاون اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر افزود: پیش‌فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینماهایی همچون آزادی، کوروش، فرهنگ و موزه سینما در سانس‌های ساعت ۱۷ به بعد کاملاً تکمیل شده است و به صورت محدود امکان خرید بلیت در سانس‌های ساعت ۱۵ امکانپذیر است. همچنین امکان خرید بلیت از سینماهای مگامال، ایران‌مال، زندگی، راگا، کیان، تماشا، آستارا و استقلال همچنان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار