تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - پنجمین نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درسالن جلسات حوزه علمیه امام صادق (ع)شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاکدشت

در این جلسه حجت الاسلام لزومی ، امام جمعه پاکدشت افزود: دشمنان حیله های بسیاری برعلیه ایران اسلامی از طریق رسانه ها ایجاد کرده که با تبلیغات مهندسی شده می توان این حیله ها را به خودشان برگرداند.

او در ادامه با بیان اهمیت عملکرد نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : با آشناسازی نسل جدیدبا عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران ، انقلاب را در مقابل حیله های دشمنان بیمه کنیم.

سپس رضا مدنی رئیس بنیاد شهید پاکدشت نیز در سخنانی گفت : سی و نه سال از انقلاب بزرگ ایران اسلامی گذشت و به کوری چشم دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته ایم.

او در ادامه افزود: سپاس خداوند متعال را که در این چهل سال به برکت خون شهدا و ایثارگری مردان انقلاب سرزمینمان توانستیم با عزت و شکوه در جهان اسلام سرافراز باشیم.

او تاکید کرد: ان شاالله تعالی با مدد و یاری آحاد ملت و بخصوص خانواده بزرگ و همیشه در صحنه شهدا و جانبازان با توجه به فرمایشات مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی) این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی(عج) حفظ و حراست شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار