معاون تربیت بدنی و سلامت :ناحیه سه مقام قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان دولت را کسب کرد

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از قهرمانی تیم ناحیه سه در مسابقات فوتسال کارکنان دولت خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت :ناحیه سه مقام قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان دولت را کسب کرد

سلمان محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت استان در حاشیه فینال مسابقات کارکنان دولت در گفت‌وگو با خبرنگار پانا گفت: مسابقات فوتسال کارکنان دولت با شرکت 13 تیم در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد و تیم آموزش و پرورش ناحیه سه توانست با پیروزی در بازی فینال برابر ثلاث باباجانی به مقام قهرمانی این دوره دست پیدا کند.

وی افزود: از میان 13 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات، تیم‌های آموزش و پرورش ناحیه یک، ناحیه سه، ثلاث باباجانی و جهاد کشاورزی به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند که در این مرحله، تیم‌های ناحیه سه و ثلاث باباجانی با پیروزی مقابل حریفان، به دیدار پایانی رسیدند و در یک بازی زیبا، ناحیه سه با نتیجه 7 بر 4 توانست رقیب خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

محمدی ادامه داد: در بازی رده‌بندی، تیم آموزش و پرورش ناحیه یک با پیروزی برابر جهاد کشاورزی مقام سوم را به دست آورد تا عناوین اول تا سوم این رقابت‌ها به آموزش و پرورش اختصاص یابد که این امر نشانگر پتانسیل بالای آموزش و پرورش در بحث تربیت بدنی و ورزش کارکنان است.

معاون تربیت بدنی استان در بخش دیگری از سخنان خود، تشریح کرد: نظام تعلیم و تربیت به عنوان یکی از اثرگذارترین نهادها، می‌تواند در موضوع توسعه ورزش همگانی نقش راهبردی داشته باشد و از آن‌جا که با جمع کثیری از دانش‌آموزان و اولیای آنان سر و کار دارد، روح نشاط، شادابی، سلامت و تندرستی را به جامعه تزریق کند.

وی یکی از ارکان مهم برای پیشبرد اهداف هر سازمانی را شور و نشاط کارکنان آن مجموعه عنوان کرد و افزود: باید ورزش و تندرستی در میان کارمندان دولت نهادینه گردد تا با انرژی فراوان، دقت و شادابی بتوانند وظایف سازمانی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان بر نقش سلامت جسم و روان در زندگی سالم افراد ﺗﺄکید کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که عقل سالم در بدن سالم است؛ پس باید با پرورش قوای جسمانی خود، به تعالی ذهن و تفکرمان کمک کنیم تا انسان‌هایی مفید برای جامعه باشیم و بتوانیم به دیگران انرژی مثبت را انتقال دهیم.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده‌است، کارمندانی که به سلامت جسمی خود اهمیت می‌دهند و زمانی از روز را به انجام ورزش می‌پردازند، از روحیه‌ی بالاتری نسبت به بقیه همکاران خود برخوردار هستند و می‌توانند این موج مثبت را به دیگران نیز منتقل کنند. همچنین این افراد، برای مجموعه، بازدهی بیشتری دارند و در روند تسریع امور، نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش، ضمن تشکر از کادر فنی و بازیکنانی که در این مسابقات شرکت کردند، تصریح کرد: ورزشکاران نظام تعلیم و تربیت می‌توانند الگوی مناسبی برای همکاران فرهنگی و سایر کارکنان دولت باشند و به آن‌ها نشان دهند که در کنار کار و فعالیت‌های روزمره، می‌توان زمانی را به ورزش اختصاص داد و سلامت خود را تضمین کرد.

تیم فوتسال آموزش و پرورش ناحیه سه کرمانشاه به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

جهانگیر صفری، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، علیرضا فرهنگیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه، مراد زارعی، رییس اداره تربیت بدنی و جمعی از ﻣﺴﺆولان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از نزدیک نظاره‌گر دیدار فینال مسابقات فوتسال کارکنان دولت بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار