در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در حال برگزاری است؛

ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - ثبت نام از پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز دانشگاه فرهنگیان و نیز پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت و تأخیر گزینش این دانشگاه آغاز شد.

کد مطلب: ۸۸۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

در اولین روز از ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، تأخیر گزینش و نیمه متمرکز، رمضان نیری، مدیر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، به همراه معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پردیس شهید بهشتی از روند نام نویسی دانشجویان نوورود بازدید کرد.

نیری در این بازدید، ضمن عرض خداقوت به کارکنان دست اندرکار ثبت نام، با پذیرفته شدگان نیز گفتگو کرد و از نزدیک در جریان چگونگی فرایند نام نویسی قرار گرفت.

در جریان این بازدید، مدیر دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در پاسخ به سوالی در مورد محل تحصیل پذیرفته شدگان گفت: در صورتی که تعداد پذیرفته شدگان به حد نصاب تشکیل کلاس برسد، کلاس ها در مشهد برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت محل تحصیل دانشجویان برادر، یکی از مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان در استان خراسان رضوی خواهد بود.

مهناز بزمی رییس پردیس دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی نژاد مشهد هم از پذیزش 200 نفر دانشجو معلم خواهر، در رشته های دبیری ریاضی ، شیمی ،فیزیک ،زیست شناسی ،تربیت بدنی و علوم تربیتی برای ترم جدید خبر داد.

گفتنی است فرایند نام نویسی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت تا روز دوشنبه 1 بهمن ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار