سواحل مکران سیستان و بلوچستان قابلیتهای ویژه سرمایه گذاری دارد

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت : سیستان و بلوچستان ظرفیتهای بسیار مناسبی در زمینه صنعت ، معدن و تجارت دارد و سواحل مکران قابلیت سرمایه گذاری های ویژه را در بخشهای مختلف اقتصادی داراست .

کد مطلب: ۸۸۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سواحل مکران سیستان و بلوچستان قابلیتهای ویژه سرمایه گذاری دارد

به گزارش شاتا، محسن صالحی نیا در همایش فرصت های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان که در شهرستان چابهار در حال برگزاری است ادامه داد : از جمله قابلیت های سواحل مکران در زمینه های پتروشیمی ، فولاد ، صنایع پائین دستی ، کشاورزی ( صنایع وابسته و فرآوری ) و شیلات می باشد .

وی افزود : تشویق به سرمایه گذاری در بخشهای صنعت ، معدن و تجارت از سیاستهای کلان وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت است که در همین ارتباط ، منابع داخلی صندوق توسعه ملی و بانک ها پیش بینی و تامین شده است .

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین اعلام داشت : در بخش رفع موانع تولید، تصمیم گیری های لازم برای برخی از واحدها ی تولیدی در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان که بر اساس برخی محدودیت ها ( تامین مواد اولیه و بازارهای فروش ) دارای مشکلاتی از جمله بدهی به بانک های عامل و مالیاتی شده اند جهت فعالیت مجدد ، اتخاذ گردیده است .

گفتنی است : طی این همایش سخنرانان در خصوص موارد مختلف در بحث سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان به بحث و تبادل نظر می پردازند ، یکی از اصلی ترین پنلهای همایش مذکور ، پنل تخصصی صنعت و معدن می باشد وفعالین اقتصادی حاضر در این همایش به منظور توسعه و سرمایگذاری در بخشهای صنعت و معدن اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار