مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

30 واحدآموزشی در ناحیه شهری مهرگان قزوین نیاز داریم

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای سال تحصیلی آینده در ناحیه شهری مهرگان ۳۰ واحد اموزشی نیاز داریم تا سال را بدون مشکل سپری کنیم.

کد مطلب: ۸۸۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
30 واحدآموزشی در ناحیه شهری مهرگان قزوین نیاز داریم

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ،خیرالله رحمانی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری برگزار شددر خصوص دستورات جلسه از جمله همایش هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی، مشارکت موثر دستگاههای اجرایی در هفته معلم و پیش بینی احداث فضای آموزشی در ناحیه شهری مهرگان و شهرستان البرز نکاتی را یادآور شد.

رحمانی افزود: در سال آینده با تراکم دانش آموزی و کمبود فضا در برخی مناطق مواجهیم و در مهرگان چهار پروژه در دست ساخت داریم که یک هنرستان در دهه فجر افتتاح می شود و دو پروژه ۶۰ درصد و یک واحد ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: برخی کلاس های ما در کانکس تشکیل می شود از جمله در قمیک تاکستان و بزودی با کمک یک خیر در ضیاء آباد بزرگترین هنرستان فنی ساخته می شود و ‌برای شهر الوند و شهرستان البرز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی انتظار کمک داریم تا نیازها تامین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: ۳۰ واحد آموزشی در ناحیه شهری مهرگان نیاز داریم تا سال تحصیلی آینده را بدون مشکل سپری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار