رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور:

همه مدارس اتباع باید کارکنان خارجی خود را بیمه کنند

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از همکاری این مرکز با سازمان تامین اجتماعی برای قرارگرفتن والدین دانش‌آموزان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
همه مدارس اتباع باید کارکنان خارجی خود را بیمه کنند

غلامرضا کریمی، در این باره به خبرنگار پانا گفت: «دانش‌آموزان اتباع نیز مانند دانش‌آموزان ایرانی در مدارس بیمه هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند.»

او افزود: «ما 48 مدرسه اتباع خارجی در کشور داریم که در برخی از این مدارس برخی از کارکنان مدرسه تبعه خارجی هستند. این افراد حتما باید نیروهای خود را بیمه کنند و این اجباری است.»

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: «اخیرا جلسه‌ای با مدیران سازمان تامین اجتماعی با موضوع بیمه تامین اجتماعی اتباع و مهاجران خارجی داشتیم، مدیران سازمان در این جلسه اعلام کردند که همه اتباع خارجی هم می‌توانند بیمه شوند، یعنی پدر و مادرهای دانش‌آموزان؛ برای این کار ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که به دانش‌آموزان اتباع اطلاع‌رسانی می‌کنیم و آنها هم به خانواده‌های خود اطلاع می‌دهند تا از بیمه بهره‌مند شوند.»

کریمی گفت: «سازمان تامین اجتماعی قرار است اطلاعات و بروشورهایی در اختیار مرکز امور بین‌الملل قرار دهد. ما بروشورها را به مدارس می‌فرستیم و آنجا اعلام می‌کنند که پدر و مادر دانش‌آموزان می‌توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند تا اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار