فرمانده سپاه بهارستان : انقلاب اسلامی دین را به عنوان یک برنامه زندگی مطرح کرد

پانا (بهارستان) - فرمانده سپاه بهارستان گفت : امروز در جمهوری اسلامی ایران به خود می بالیم که چهل سالگی انقلاب را با همان دید اولیه امام خمینی (ره) جشن می گیریم.

کد مطلب: ۸۸۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه  بهارستان :  انقلاب اسلامی دین را به عنوان یک برنامه زندگی مطرح کرد

یداللّٰه سلیمانی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه بخش بوستان در بهارستان در رابطه با اصل اختلاف ما با غرب ، اظهارکرد: غرب چهار دهه به سرکردگی آمریکا در حال مبارزه و دشمنی با ایران و انقلاب اسلامی است و اگر ما بخواهیم ریشه این مشکل را دریابیم باید به آغاز انقلاب اسلامی برگردیم چراکه انقلاب در زمانی آغاز شد که میان بلوک غرب و بلوک شرق گفتمانی درحال انجام بود که با ورود انقلاب اسلامی ایرانی این گفتمان با مشکل مواجه شد.

او در ادامه ضمن تاکید بر تلاش قدرت‌های جهان برای حذف دین از زندگی مردم ، گفت : تئوریستین‌های غرب در آن زمان گفتند که دین افیون توده‌هاست و موفق شدند دین را از زندگی اجتماعی و سیاسی مردم خارج کنند و از این میان تنها نظام‌های سیاسی سود می بردند و در قدرت شرق نیز کمونیست‌ها سرکار بودند و آن‌ها نیز همین دید را داشتند و انسان را محور می دانستند که موفق شده بودند دین را از زندگی انسان‌ها خارج کنند که با ورود انقلاب اسلامی برای آن‌ها مشکل ایجاد شد و شعار انقلاب اسلامی یعنی الله اکبر به خوبی نشان دهنده این موضوع است چراکه در فلسفه انقلاب آنچه بالاتر از هر چیزی قرار می گیرد خداوند است.

او عنوان کرد : با شروع انقلاب اسلامی گفتمان میان دو قدرت شرق و غرب برهم می ریزد و این شروع انقلاب اسلامی و گفتمان اسلامی می باشد چراکه انقلاب اسلامی دین را به عنوان یک برنامه زندگی در تمام حوزه‌ها مطرح کرد.

سلیمانی در خصوص جنایات غرب و حقوق بشر آمریکایی ، اظهار کرد: در دیدگاه غرب کشتن مردم یمن ، افغانستان و… و لشکر کشی به خاورمیانه مباح است و از همین جهت داعش را برای جنگ نیابتی با ما طراحی می کنند تا بتوانند با قرار دادن شعار الله اکبر برای این گروه تروریستی از سوی دین به ما ضربه بزنند و تمامی این موارد به خوبی جبهه حق و باطل را مشخص می کند.

او ، اذعان کرد : عربستان سعودی دم از اسلام می زند و الله اکبر می گوید اما آن‌ها جهاد، شهادت و بسیاری از اصول اسلامی را حذف کردند و همین امر باعث دیده شدن اسلام آمریکایی در جهان امروز شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان باتوجه به ایستادگی مردم بزرگ ایران در صحنه انقلاب ، افزود : مردم شهرستان بهارستان با دلار بیست هزار تومانی پای انقلاب ایستادند و این امر نشان از درک درست معنوی و بصیرت مردم دارد و قطعاً تنها راه نجات کشور پیروی از اصولی است که با آن انقلاب کرده‌ایم و اگر از این اصول دور شویم دشمن به ما رحم نخواهد کرد و تا زمان نابودی انقلاب اسلامی ایران با ما دشمنی خواهد کرد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار