کمال تبریزی : باید تلاش کنیم راه‌های جدیدی برای بیان مشکلات اجتماعی در فیلم‌ها پیدا کنیم

تهران (پانا) - اکران مردمی و ویژه فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی کمال تبریزی شب گذشته با حضور حامد بهداد، رضا ناجی، کمال تبریزی و جواد نوروزبیگی در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کمال تبریزی : باید تلاش کنیم راه‌های جدیدی برای بیان مشکلات اجتماعی در فیلم‌ها پیدا کنیم

به گزارش روابط عمومی فیلم مارموز، کمال تبریزی پیش از نمایش فیلم با تشکر از مخاطبان و حمایت آنها از چنین فیلم‌هایی گفت: حدود یک ماه است که از اکران این فیلم می‌گذرد و علیرغم نظرات مثبت و منفی که درباره فیلم مطرح شده استقبال مخاطبان از آن خوب بوده است و نظر مخاطبان باعث شد تا ما به عنوان سازندگان متوجه نکات جدیدی در فیلم بشویم.

وی ادامه داد: ساختار فیلم مارموز یک ساختار متفاوت است که به جرات می‌توانم بگویم نمونه آن در تاریخ سینمای ایران وجود ندارد و یا خیلی کم است و یک فیلم طنزی است که گرایشی به بیان واقعیت‌‌های سیاسی - اجتماعی دارد و به همین دلیل برخی این فیلم‌ را بسیار دوست دارند و برخی اصلا دوست ندارند.

کارگردان مارموز ادامه داد: اینکه ما فیلم را برای مخاطب می‌سازیم امری کاملا روشن است اما در عین حال تلاش داریم تا تجربیات جدیدی نیز در سینما داشته باشیم تا بتوانیم راه‌های تازه‌ای را باز کنیم برای بیان موضوعات اجتماعی که گفتنش به واسطه برخی محدودیت‌هایی که وجود دارد سخت است.

رضا ناجی یکی از بازیگران فیلم نیز گفت: به نظر من مارموز متفاوت‌ترین فیلمی است که کمال تبریزی تاکنون ساخته و من نیز در آن حضور داشتم و امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.

حامد بهداد یکی از بازیگران فیلم نیز گفت: به همه شما که امروز برای تماشای فیلم آمده‌اید خوشامد و خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید و خوشحالم که در کنار شما هستم و با شما هستم و امیدوارم در فیلم‌های دیگر شما را ببینم.

وی ادامه داد: از کمال تبریزی و جواد نوروزبیگی و سایر دوستانی که پیشنهاد حضور در این فیلم را به من دادند تشکر می‌کنم و حضور در این فیلم بسیار خوب بود و به من خیلی خوش گذشت و امروز نیز که می‌خواهم با شما فیلم را ببینم لذت می‌برم.

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده فیلم نیز گفت: ساخت فیلم مارموز مسیر سختی را طی کرد و امیدوارم آن را دوست داشته باشید و دوستان خود را تشویق کنید تا بیایند و فیلم را ببینند.

سهراب خسروی، تدوینگر فیلم نیز گفت: یکی از اتفاق‌های خوب در زمان نمایش فیلم تماشای آن با مخاطبان است و نیز خوشحالم که این اتفاق با شما برای فیلم مارموز رخ داده است. این فیلم پروسه تولید طولانی داشت و یکی از دلایل طولانی شدن روند ساخت فیلم اصلاحاتی است که به آن وارد شد و با فیلم‌های دیگر که من در آن حضور داشتم متفاوت بود.

فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی کمال تبریزی و با حضور بازیگرانی همچون حامد بهداد، آزاده صمدی، ویشکا آسایش، رضا ناجی، بهزاد قدیانلو، مانی حقیقی، محمد بحرانی، جواد یحیوی هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار