پیروزی شش امتیازی بلندقامتان شهرداری تبریز مقابل شهروند اراک

تبریز (پانا) - تیم والیبال شهرداری تبریز مصاف حساس برابر تیم همسایه جدولی خود را با پیروزی سه امتیازی پشت سر گذاشت تا همچنان برای حضور در مرحله پلی آف امیدوار باشد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی شش امتیازی بلندقامتان شهرداری تبریز مقابل شهروند اراک

هفته نوزدهم رقابت های سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری شد که در یکی از حساس ترین بازی های تیم شهرداری تبریز موفق شد میهمان همسایه جدولی خود تیم شهروند اراک را با شکست سه بر یک مواجه کند.

در این بازی تیم شهرداری تبریز در ست های اول، دوم و چهارم و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید و تیم شهروند نیز در ست سوم صاحب برتری ۲۵ بر ۲۰ شد تا بدین تریتب در مجموع ست شماری، شاگردان عادل بناکار موفق به ثبت پیروزی سه بر یک شوند.

این دیدار با توجه به شرایط جدول و فاصله امتیازی دو تیم، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بود و به تعبیری بازی شش امتیازی محسوب می شد که در نهایت با پیروزی تبریزی ها به پایان رسید.

با این نتیجه، هفتمین برد فصل تیم شهرداری تبریز رقم خورد و این تیم حالا با ۲۰ امتیاز جدی ترین تعقیب کننده تیم شهروند اراک است. البته با برد دو امتیازی سایپا و دیگر تیم های کمربند میانی جدول، اکنون شهرداری تبریز با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، با منطقه صعود به پلی آف هشت امتیاز فاصله دارد و به نظر می رسد که این اختلاف امتیاز در بازی های آینده توسط تبریزی ها قابل جبران باشد.

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته بیستم این رقابت ها چهارشنبه آینده در ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار