جشنواره سالانه رضوی استان اردبیل هر سال با نام یک شهید برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل : جشنواره سالانه رضوی استان اردبیل هر سال با نام یک شهید والامقام برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۸۶۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سالانه رضوی استان اردبیل هر سال با نام یک شهید برگزار می‌شود

سیدناصر اسحاقی در دیدار با خانواده شهید کاویانی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان خلخال اظهار داشت : برنامه‌ریزی شده تا جشنواره سالانه رضوی استان هر سال با نام یک شهید برگزار شود که امسال این جشنواره در استان به نام شهید کاویانی برگزار شد .

او با اشاره به رشادت‌ها و جان‌نثارهای شهدای ایران در دفاع از جان و مال و ناموس مردم ایران گفت: شهدا میراث گرانبهایی هستند که به ما به ارث رسیده است و باید همواره قدردان خون سرخ این عزیزان باشیم که در راه دفاع از وطن و میهنشان، خاک این مرز و بوم را گلگون کرده‌اند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استا بیان کرد: شهیدان در مکتب سرور و سالارشان امام حسین(ع) درس ایثار، از خودگذشتگی و شجاعت را آموختند و در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و نیز در دفاع از حریم حرم اهل بیت درس آزادگی و گذشت را به زیبایی هر چه تمام در صحنه میدان رزم حق علیه باطل به تصویر کشیدند .

اسحاقی فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت را علت افزایش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: اقتدار، امنیت و آسیش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم تا با الگوگیری از شهدا در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار روزافزون آن گام برداریم .

او تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: برنامه‌ریزی خوبی در راستای پیشبرد سیاست‌های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خلخال انجام شده است و در نظر داریم از دست اندرکاران فرهنگ و هنر در شهرستان در اسفندماه تجلیل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: شهرستان خلخال در اکثر زمینه ها جزو اولین‌ها بوده و در زمینه فعالیت‌های قرآن و عترت نیز با تلاش های موسسات و خانه‌های قرآنی از شهرستان‌های پیشتاز به شمار می‌رود که تلاش می‌کنیم زمینه برای برگزار جشنواره هنری در این شهرستان را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار