هیچ سازمانی بدون خلاقیت و نوآوری به پویایی نمی رسد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: هر سازمان پویا و فعال برای اینکه بتواند رشد و پیشرفت خود را حفظ کند باید خلاقیت و نوآوری را در برنامه های خود قرار دهد

کد مطلب: ۸۸۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ سازمانی بدون خلاقیت و نوآوری به پویایی نمی رسد

احمد ناصری در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان اظهار داشت: سند تحول بنیادین همچنان یکی از موضوعات اصلی در آموزش و پرورش است که زیر نظام های آن به تصویب رسیده و در استان نیز کارگروه هر یک از زیر نظام ها مشخص شده است و در این راستا برش استانی در دستور کار استان قرار گرفته است.

او افزود: فعالیت و برنامه های استان بایستی بر اساس سیاست های راهبردی و اجرایی آموزش و پرورش به خصوص سند تحول بنیادین ، 10 سیاست ابلاغی وزارت متبوع و همچنین شعار سال تحصیلی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکید وزیرآموزش وپرورش خاطر نشان ساخت: ورود و خروج هر فرد بدون احراز هویت از طرف مدیران ممنوع می باشد و در این خصوص حتی سازمان ها و نهادهای دولتی نیز باید برای ورود به فضای آموزشی مدارس، مجوز لازم را از آموزش و پرورش تهیه نمایند.

ناصری همچنین خواستار رصد دقیق و مدیریت فضای مجازی با موضوعات مرتبط با مباحث آموزشی و پرورشی توسط مدیران و روسای مناطق و نواحی و نیز بخش های نظارتی اداره کل شد.

او در ادامه عنوان کرد: اخبار موفقیت ها و توفیقات آموزش و پرورش تحت عنوان " اخبار خوب" در پرتال خبری آموزش و پرورش درج شده و به اولیا و معلمان اطلاع رسانی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به برنامه ویژه مدرسه اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه در کلاس های چهارم ابتدایی تا سوم متوسطه اول در دو ساعت آموزشی اجرا خواهد شد که امیدواریم با برنامه ریزی، اهداف ترسیم شده محقق شود.

ناصری همچنین درپایان بر موضوعاتی همچون، ممنوعیت آزمون در مدارس ابتدایی، توجه جدی بر سرویس مدارس، اهمیت توجه به کلاس های آموزش خانواده، تکریم ارباب رجوع و ....تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار