تشکیل کار گروه ارتقاءسطح ایمنی مدارس و مراکز غیر دولتی در ورامین

ورامین (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش و مسئولین سازمان آتش نشا نی و هلال احمر ، کار گروه ارتقاءسطح ایمنی مدارس و مراکز غیر دولتی ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کار گروه ارتقاءسطح ایمنی مدارس و مراکز غیر دولتی در ورامین

امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در سخنانی اظهارکرد: با توجه به اینکه به فصل زمستان نزدیک می‌شویم ، تاکید می‌شود مدیران مدارس نسبت به کنترل به موقع وسایل گرمایشی اهتمام ویژه ورزند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: وسایل گرمایشی مدارس باید با سرعت بالایی استاندارد سازی شوند و هیچ مدرسه‌ای نباید از سیستم‌های غیراستاندارد استفاده کند.

او گفت: در حال حاضر تمام مدارس دولتی ورامین به سیستم شوفاژ مجهز بوده و تلاش ما این است که باقیمانده آن که مربوط به مدارس غیر دولتی می‌باشد، نیز به سیستم گرمایشی شوفاژ مجهز شود.

محمدی افزود: در مدارس شهرستان ورامین هیچگونه وسایل گرما سوز غیر استاندارد وجود ندارد و چنانچه مدرسه‌ای از وسایل گرما سوز غیر استاندارد استفاده کند برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ورامین گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در روزهای آتی و بروز سرمای شدید و احتمال بروز خطرات ناشی از استفاده از وسایل گرمازا مهمترین اولویت ما در این راستا حفظ سلامتی دانش آموزان است .

محمدی یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را در راستای ایمنی و تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس رصد کردن مداوم امکانات و تجهزات مدارس دانست تا با این روش در اسرع وقت از کمبود و نواقص احتمالی آن آگاه شده و اقدامات مهم در مدارس صورت گیرد.

در این جلسه شجاعی مهر معاون آتش نشانی و مهرپویان کارشناس حوزه سازمان هلال احمر ورامین هر کدام نکاتی مهم و ضروری در خصوص، آموزش کمک های اولیه در مدارس، خروج اضطراری در هنگام حوادثی مانند زلزله، آموزش اطفای حریق، جلوگیری از بروز هر گونه حوادث در مدارس مواردی را تشریح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار