تشکیل ستاد برنامه ریزی گرامیداشت هفته ملی هوای پاک در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)‌ - به مناسبت گرامیداشت هفته ملی هوای پاک و تصمیم گیری در خصوص برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ، ستاد برنامه ریزی این مناسبت زیست محیطی در محل اداره کل تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۸۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد برنامه ریزی  گرامیداشت هفته ملی هوای پاک در خراسان جنوبی

حسن اکبری مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری هفته ملی هوای پاک با عنوان هوای پاک ، مسئولان ، مردم گفت: حضور کارشناسان محیط زیست در مدارس سطح استان و ارائه مطالب در خصوص آلودگی ها و هوای پاک ،هماهنگی با مراکز معاینه فنی خودرو درمرکز استان و شهرستانها در خصوص انجام معاینه فنی خودروها با تخفیفات ویژه، بازدید از واحدهای صنعتی ، پایش واحدهای صنعتی از لحاظ آلودگی هوا بصورت ویژه در این هفته ، برگزاری کارگاه آموزشی hse ویزه صنایع ، برگزاری کارگروه گردو غبار در استان ، حضور در برنامه های رادیویی و... ، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته می باشد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: قبل از آغاز این مناسبت زیست محیطی مکاتبه با امامان جمعه در سطح استان ، مکاتبه با صدا و سیما و... در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی عموم مردم در خصوص اهمیت توجه به مسائل و مباحث محیط زیستی علی الخصوص مناسبت هفته ملی هوای پاک انجام خواهدشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار