مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش: باید فاصله مدرسه و خانه کاهش یابد

بوشهر(پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: برای دستیابی به موفقیت باید فاصله مدرسه و خانه کاهش یابد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش: باید فاصله مدرسه و خانه کاهش یابد

نورعلی عباسپور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توجه به نشست‌های آموزش و پرورش همواره از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود :شورای آموزش و پرورش از شوراهای ویژه استان است و با حضور نخبگان برگزار می‌شود و افراد و نهادهای هر استان در این شورا حضور دارند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت : هدف آموزش و پرورش ارتقاء سطح مهارتهای اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی و آموزشی مد نظر است.

وی ادامه داد: طبق ماده 8 قانون شوراها، حدود 22 وظیفه مهم آموزش و پرورش را به شورای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق سپرده شده است .

عباس پور تصریح کرد: همه اقتصادانان، جامعه شناسان، روانشناسان و صاحب نظران بحث اهمیت آموزش و پرورش را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه هر تغییری در جامعه نیازمند تغییر رفتار افراد است ادامه داد: وقتی به فرهنگ مترقی و به‌روز توجه نشود به توسعه دست نخواهیم یافت و باید در مسیر تغییر رفتارها حرکت کنیم.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش جز وزارتخانه های بسیار مهم کشور است و نیاز به توجه ویژه دارد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر خانواده‌ها همراهی نکنند آموزش و پرورش راه به جایی نخواهد برد، افزود: باید فاصله مدرسه و خانه را نزدیک کنیم.
وی با بیان اینکه باید در حوزه تعلیم و تربیت مطالبه‌گری مناسب انجام شود، گفت: فعالیت‌های متعددی در حوزه انجمن اولیا و مربیان در دست اقدام است و با محدودیت‌هایی روبرو هستیم که رفع این محدودیت‌ها نیازمند مشارکت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار