مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

لزوم بهره گیری از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان دربرنامه‌ریزی های عرصه تعلیم و‌تربیت

زاهدان (پانا) - مدیر‌کل آموزش و‌پرورش سیستان و بلوچستان در دیدار صمیمانه‌ی مدیرکل آموزش و‌پرورش با فعالین دانش‌آموزی بر ضرورت بهره گیری از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان دربرنامه‌ریزی های عرصه تعلیم و‌تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بهره گیری از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان دربرنامه‌ریزی های عرصه تعلیم و‌تربیت

علیرضا نخعی در دیدار صمیمی با فعالین دانش آموزی اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت بی‌نظیر و افکار و ایده‌های شما دانش‌آموزان، فرصت‌های جدیدی را برای تفکر و‌ برنامه‌ریزی صحیح‌تر در عرصه تعلیم و‌تربیت فراهم می کند.

او خواستار تشکیل مجلس دانش آموزی استان و حضور موثر تمامی اعضای منتخب دانش آموزان در این برنامه شد.

همچنین مدیر‌کل آموزش و‌پرورش استان ضمن تحسین همه جانبه‌نگری، خودباوری و تفکر نقادانه دانش‌آموزان حاضر در جلسه، این روحیه مطالبه‌گری در دانش‌آموزان را از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و خواستار تداوم چنین جلساتی به صورت رسمی و با حضور اقشار مختلف دانش آموزان شد.

الهه اربابی رئیس‌ مجلس دانش‌آموزی استان و نماینده دانش‌آموزان استان در مجلس دانش‌آموزی کشور نیز در این جلسه از پیگیری مطالبات دانش‌آموزان استان در حوزه پرورشی و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و تعامل سازنده مجلس و ادارات فرهنگی و قرآن و‌عترت خبر داد.

او با تاکید بر مهارت محوری دانش‌آموزان با رویکرد اقتصادی در مناطق محروم، خواستار ارتقای آموزش‌های مهارتی و فراهم آوردن زمینه فروش دست سازه‌های دانش‌آموزان شد. که جهت تسهیل این امر نیز فروش مجازی محصولات را پیشنهاد داد.

به گزارش پانا در این دیدار سایر دانش‌آموزان حاضر درجلسه نیز به ارائه نقطه نظرات و بررسی آسیب‌های موجود در برنامه‌ها و فعالیتهای مختلف آموزش و‌پرورش پرداخته و پیشنهادات سازنده‌ای نیز در راستای بهبود شرایط موجود ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار