مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رفع کمبود مدرس تشکیلاتی در استان

زاهدان (پانا) - به گفته مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان با برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور مدرسین کشوری و استانی ،کمبود مدرس تشکیلاتی پیشتازان در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان رفع شد.

کد مطلب: ۸۸۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رفع کمبود مدرس تشکیلاتی در استان

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت‌های سازمان دانش‌آموزی استان در دو سال اخیر، ارتقاء دانش تشکیلاتی مربیان و اعضای تشکل‌پیشتازان بوده است.

او با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری، تعداد 2234 مربی پیشتاز مجری فرآیند یاددهی-یادگیری مهارت‌های اجتماعی، زندگی و.. به دانش آموزان هستند خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء دانش‌تشکیلاتی، دوره‌ی آموزش تربیت مدرس قطبی دو روزه با حضور مدیر محترم سازمان دانش آموزی کشور، در اردوگاه فرهنگی تربیتی حضرت فاطمه الزهراء(س) برگزار شده است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مدرسین قطبی نیز هر کدام دوره تربیت مدرس را برای دو مربی(خواهر و برادر) از شهرستان‌ها و مناطق قطب خود برگزار کرده‌اند که با این فرآیند خوشه‌ای، خوشبختانه در حال حاضر در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان، مدرس تشکیلاتی جهت آموزش به سایر مربیان، دوره‌های لازم را گذرانده‌اند.

صیاد با اشاره به اینکه دوره آموزش مربیان جدید‌الورود نیز در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار خواهد شد گفت: امیدواریم با برگزاری این دوره‌ها و انتقال آموخته‌های مربیان به دانش آموزان، شاهد ارتقاء سطح دانش تشکیلاتی و بینش معرفتی دانش‌آموزان پیشتاز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار