نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:

گرایش همه باید به سمت دولت باشد

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ظهر یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان اولویت اول کشور را معیشت مردم بیان کرد که با توجه به شرایط اقتصادی و متناسب با این واقعیت ها باید درباب بودجه وارد شود.

کد مطلب: ۸۸۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
گرایش همه باید به سمت دولت باشد

امیر خجسته گفت: گرایش همه باید به سمت دولت باشد و در این رابطه باید در مقابل تحریم و توطئه ایستاد زیرا ما یکی از امن ترین کشورهای دنیا هستیم و نباید بگذاریم دشمن با حربه فشار اقتصادی، به مردم فشار بیاورد. او ضمن اشاره به گرانی های موجود در جامعه تأکید کرد: دولت و مجلس باید اجناس را به دوران قبل از گرانی های دلار در جامعه برسانند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزان افزایش حقوق، گفت: ۲۰ درصد افزایش حقوق اصلاً قابل قبول نیست و طبق قانون افزایش حقوق باید متناسب با تورم باشد. هزینه های غیرضروری همانند هزینه های سفرهای خارجی باید کاسته و در عوض به معیشت مردم توجه شود زیرا امنیت ملی ما به معیشت مردم نیز بستگی دارد.
او با تأکید بر این که باید در بودجه، معیشت اولویت اول باشد، افزود: انضباط مالی، کاهش تورم، جلوگیری از رشد نقدینگی، کاهش هزینه های جاری دولت و شفاف سازی باید در دستور کار دولت باشد.
خجسته اظهار داشت: همانطور که فرار مالیات وجود دارد، فرار عوارض گمرگی نیز غوغا می کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود حجم بالای سرمایه ملی کشور معیشت مردم در فشار است و افزایش حقوق کارمندان و اقشار آسیب پذیر باید مورد توجه قرار گیرد.
او خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان قدرتمند و درعین حال کارآمد هستند که اختلافی بین آن ها وجود ندارد و همه به فکر معیشت مردم هستند .
او ضمن اشاره به شرایط متشنج بازار خودرو گفت: افرادی قیمت خودرو در کشور را به صورت دلالی مشخص می کنند که وزیر اقتصاد در این باره اقدامی انجام نمی دهد به همین علت استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار مجلس قرار دارد .
او با بیان این که ۸۵ درصد بودجه در وزارت خانه ها است، عنوان کرد: از اعتبارات بودجه ای، برای بیمارستان امام (ره) ۹ میلیارد، برقی کردن راه آهن تهران-همدان-سنندج ۱۵۰ میلیارد، بهسازی ایستگاه راه آهن ۴۵ میلیارد، راه روستایی مرادبلاغی ۶.۵ میلیارد، ساماندهی تپه هگمتانه ۳.۵ میلیارد و جاده سد اکباتان ۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است . سحرشهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار